neděle 16. února 2014

NEW IN ~ F&F

Možná jste si všimli, že moje aktivita v posledních pár dnech značně klesla, ale doma jsem bez připojení k internetu (no, nemůžu říct úplně, jelikož zrovna píšu z pohodlí svého pokoje) - ale abych vše uvedla na pravou míru: Naše obvyklé připojení je prostě dead, tudíž jsme si s bráchou koupili internet do mobilu a brácha to nějak napojil, takže se mohu připojit na internet na svém notebooku. Každopádně, dnešní článek nebude omluvný, protože pro vás mám nachystané fashion NEW IN :-)

Včera jsme s přítelem tak trochu oslavovali roční výročí, takže jsme byli ve městě na večeři, a pak jsme si skočili ještě do místního nákupního centra, protože přítel sháněl něco pro jejich pejska. Samozřejmě jsem to hnedka využila k tomu, abych se podívala v F&F na oblečení, ale nic jsem si nevybrala. Místo toho jsem sehnala obyčejné tenisky, které jsem akutně potřebovala, jelikož jsem začala chodit do posilovny a nemám na to potřebnou obuv. Aktivně jsem totiž před zimou skoro všechny svoje botky vyházela, jelikož jsem si řekla, že po zimě potřebuju obnovit svůj botník - a tím pádem jsem si před posilovnou musela tenisky vydrhnout, jelikož mi zůstaly jedny a ty přes tuhle zimu (mohu to tak vůbec nazvat?) nosím normálně na ven, když jdu třeba se psem nebo tak. Nejlepší na tom celém je, že jsem je sehnala ve výprodeji, takže místo 499,- jsem za ně zaplatila jen 149,- , a to člověku udělá opravdu radost :-)

4 komentáře:

  1. Tenisky sú krásne <3 A viem presne ako sa cítiš ohľadne nefunkčného internetu, my tu v Berlíne máme 15GB internetu na mesiac, ktoré sa nám vždy z akéhosi dôvodu minú za dva/tri dni, takže po zvyšok mesiaca všetko trvá šialene dlho. A blogovanie s takým internetom fakt nie je najväčšia zábava ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to tě opravdu lituju.. :/ Protože si momentálně dokážu představit, jaký to je.. tenhle článek jsem psala snad hodinu, protože to absolutně nejde :D Ale zas lepší než nic! Mě to štve hlavně kvůli tomu, že celá moje VŠ je postavená na e-learningu, tudíž všechny materiály získáváme přes internet - a teď jsem docela nahraná. Doufám, že to týdne už budu na svém normálním připojení, nebo mě fakt plácne asi! :D

      Vymazat
  2. Tenisky jsou moc pěkné :)) A za tu cenu jsou dokonalé :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat