čtvrtek 20. února 2014

FILM TIP ~ FEBRUARY 2014


1. MRTVÍ A NEKLIDNÍ (WARM BODIES)
Ačkoliv filmy o zombie nevyhledávám, přijde mi to naprosto uhozené a nechutné, tomuhle filmu jsem po chvilkovém přemýšlení neodolala a musela se na něj podívat. Můj rozsudek je takový, že film určitě není zas úplně k zahození - hezká je tématika toho, že láska promění zombie znovu v lidi, ale mě prostě ta tématika zombie moc neláká, takže pokud ho náhodně někdy znovu uvidím, nebude mi to vadit, ale asi ho nebudu znovu vyhledávat. 


2. NETVOR (BEASTLY)
Celkově se mi tématika filmu líbila, ale v některých částech to tak trochu hraničí s Disneyovkou, a některé pasáže šly určitě lépe propracovat.. ale zas jako takový odpočinkový filmek mohu určitě doporučit. A navíc s krásným Alexem Pettyferem v hlavní roli! :)


3. JÁ JSEM TY A TY JSI JÁ (IT´S A BOY GIRL THING)
Pokud chcete takovou typickou americkou romantickou komedii, pak je tento film přesně pro vás. Skvěle si o něj odpočinete a některé scénky vás i docela pobaví. Já si tento typ filmů pouštím ráda třeba jen tak večer před spaním, kdy už je člověk vesele i s notebookem v pelechu, a pak to je to pravé ořechové :-)


4. GARDENS OF THE NIGHT
Film o tom, jak to v životě doopravdy chodí, film o tom, jak jsou malé děti důvěřivé. Pokud máte rádi kapku dramatu a filmy, které vypovídají o tom, co se doopravdy stalo/může stát. Upozorňuji ale, že je to (tedy aspoň pro mě) stresující, a občas může mít člověk na krajíčku. Pro mě osobně byla nejhorší ta část, kdy si člověk uvědomí, že dívka, kterou od mala používali k příšerným věcem se už po nalezení svých rodičů nikdy nemůže vrátit k životu, který kdysi měla.


5. HUNGER GAMES: CATCHING FIRE
Nemůžu si pomoc, ale prostě celá ta věc kolem Hunger games mě strašně chytla.. Líbí se mi, že je tam od všeho něco - láska, akce, některá scéna vás nutí aspoň malinko se usmát, ačkoliv vlastně nic na tom filmu zas tak legrační není. Líbí se mi taky, že vás film nutí se trochu zamýšlet. Pro mě absolutní topka! :-)

5 komentářů:

  1. Na ten první mrknu, docela mě láká. Netvora chci taky vidět, ale spíše až po přečtení knihy. Hunger games jsem chtěla vidět v kině, ale nějak jsem to nestihla, tak až to seženu s dabingem, tak mrknu doma. :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Neviděla jsem ani jeden, díky za tip :) Určitě si stáhnu já jsem ty a ty jsi já :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Na Netvora bych se chtěla kouknout :)

    OdpovědětVymazat
  4. film netvor mám strašně ráda, stejně tak oba hlavní hrdiny :)

    OdpovědětVymazat