neděle 26. března 2017

GLANC BOX ~ BŘEZEN 2017

Příjemný nedělní podvečer drazí čtenáři,
v týdnu se tu zastavil pošťák a donesl box - tentokrát ne však zelený, nýbrž fialový. Máme tu tedy první glanc box roku 2017. Pojďte se podívat, co ukrýval, a zda to stálo za to. 
1. Dove Nourishing secrets Shampoo - cena: 79,90,- (250 ml), na trhu od února 2017
2. Dove Nourishing secrets body wash - cena: 72,90,- (250 l), na trhu od února 2017
V prvním letošním glanc boxu se objevil šampon a sprchový gel od Dove z nové kolekce péče o vlasy a pokožku těla, který je inspirovaný rituálem krásy japonských žen - jedná se o kombinaci lotosového květu a rýže. Já osobně jsem ráda, produkty od Dove mi vždycky sedly. Takže hodnotím kladně.

3. K2r Čistič pračky 3v1
Jedná se o unikátní čistič, který dokáže prodloužit životnost pračky. Doporučené dávkování je každé tři měsíce nebo po 40 vypráních. Odstraňuje z pračky vodní kámen, přináší svěžest a čistí a odstraňuje zbytky pracího prostředku a aviváže. 
4. Garnier Čistící micelární gel - cena: 119,- (200 ml), na trhu od března 2017
Čistící oplachovací gel od Garnier účinně odstraňuje nečistoty, kožní maz a make-up. Je vhodný pro všechny typy pleti - i pro tu citlivou. Díky gelové textuře, která je potřeba opláchnout, je ideální pro použití ve sprše.

5. FA Soft&Control caring Lila deospray - cena: 79,90,- , na trhu od února 2017
Tento antiperspirant nabízí až 48h ochranu proti pocení a tělesnému pachu. Dry Oil technologie přináší pocity jemné pokožky. Má příjemnou květinovou vůni fialky.

6. Signal Long Active white fresh - cena: 53,90,- (75 ml), na trhu od ???
Signal zubní pasta chrání zuby před kazem a účinně odstraňuje pak a perfektně zuby bělí. Eliminuje také riziko negativního účinku kyselin. 

Shrnutí: Já jsem opět s glanc boxem více než spokojená. Vše využiji, takže mám radost. Hodně jsem zvědavá na ten gelový čistící micelární gel od Garnier a novou řadu od Dove. A co na Glanc box říkáte vy? Objednali jste si? Jak hodnotíte?

Vaše Ketrin

5 komentářů:

  1. No musím říct, že tohle vydání bylo velmi povedené. Já bohužel neobjednávala a škoda. Nový řada Dove se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem taky spokojená, samé praktické věci.

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím si, že celkem povedený box.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem si ho koupila a musím říct, že šampon Dove stojí za prd. celkově za tu cenu mi přijde nic moc,spíše horší platit 350 vpodstatě za nic

    xoxo-ronnie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:)

    OdpovědětVymazat