středa 12. února 2014

ESSENCE VÝPRODEJ ~ LEDEN 2014

Jelikož jsem dneska měla den volna, rozhodla jsem se, že ho využiju k návštěvě úřadů, které jsem si potřebovala oběhat, a také k návštěvě posilovny, do níž jsem se konečně rozhodla chodit. To bych ale samozřejmě nebyla já, abych se nepodívala do drogérie, takže když jsem v Rossmannovi objevila ještě nějaké produkty od Essence ve výprodeji, nemohla jsem odolat!
Paletka byla ve stojanu poslední, takže po chvíli váhání, kdy jsem si jí přehazovala z levé ruky do pravé a naopak, jsem se rozhodla, že si - SVĚTE DIV SE - pořídím paletku, ve které NENÍ! ani jeden hnědý odstín. Jak je napsáno na obrázku, jedná se tedy o paletku Quattro v odstínu 12 Puple day.
Abych se přiznala, ještě jsem stíny vůbec nezkoušela, takže mám trochu obavy z toho sytého fialového stínu, ale zase si říkám, že mi skvěle bude ladit s novou bundičkou z New Yorkeru, kterou jste mohli vidět v nedávném fashion NEW IN. Až paletku ozkouším, pokusím se opět napsat recenzi. Bohužel, už jí později ale neseženete - jak jsem psala na začátku, je zakoupená ve výprodeji za krásných 29,90,- - ale když se kouknete na stránky essence.eu, tak se můžete podívat, jaké novinky do Quattro paletek zamířily :-)

8 komentářů:

  1. Taky ji vlastním :))) Ale ještě líčení s ní jsem nezkoušela :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Paletka vypadá pěkně, obzvlášť ty 2 šedivé stíny :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle paletku mám taky, byla to jasná volba :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tu jsem si taky ve vyprodeji pořídila a jsem s ni spokojena ;) krásné barvicky :)

    OdpovědětVymazat
  5. přemýšlela jsem o ní, ale já bych se do tý fialový fakt nedonutila :D
    Le poisson-Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  6. Také quatrra vlastním a ve výprodeji jsem je sehnala, tudíž jsem byla moc spokojená :)
    Tyhle odstíny jsou pěkné, já mám v odstínu 09 Denim na smoky eyes líčení :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty vypadají skvěle. A ta cena je ještě lepší :)

    OdpovědětVymazat