středa 29. června 2016

KOSMETICKÉ NÁKUPY ZA ČERVEN ~ ASTOR, MAKEUP REVOLUTION, FLORMAR, FREEDOM A DALŠÍ

Ahoj, zdravím všechny milé čtenářky,

jelikož tu zítra máme již poslední den v červnu (což pro školáky znamená hurááá letní prázdniny), připravila jsem si pro vás souhrnný článek s kosmetickými novinkami, které jsem si v tomto měsíci zakoupila. Rozhodla jsem se, že pro příště už budu dělat tyhle novinky pouze měsíčně, ale nějaké dobré tipy (aby vám třeba ta akce neutekla) budu zveřejňovat na facebookové stránce tohoto blogu, takže pokud jste ještě nedali "to se mi líbí", můžete to napravit kliknutím SEM. No, to je asi na úvod vše, takže si myslím, že nestojí nic v cestě, abychom se společně mrkli na ty slibované kosmetické nákupy :-)
První produkty, o kterých bych se tu ráda zmínila, jsou tyto Skin Match Protect make-upy od značky Astor. Zakoupila jsem je ve výprodeji, neboť tato značka končí v drogériích DM a od července by měla být nahrazena značkou Bourjois, což je poměrně zajímavá novinka. Určitě to půjdu omrknout :) Teď už ale zpátky k tématu. Tyto make-upy jsem si zakoupila hned dva, i když jsem samozřejmě předem netušila, jak budou mé pleti sedět. Ale riskla jsem to, a hlavně z toho důvodu, že tu máme léto a člověk lítá na sluníčku, tak nikdy nevím, jak rychle se opálím. Když jsem tyto make-upy kupovala, vyhovoval mi na 100% ten světlejší odstín, nicméně mám hodně dobrý pigment a rychle se opaluji, tak jsem nechtěla pak ještě na rychlo řešit, že mi nebude nesedět make-up, až se opálím. Navíc jeden vyšel na 99,- a koupě rozhodně nelituji, make-up mi zatím dost vyhovuje. Nezkoušela jsem jej tedy na delší časový horizont, ale třeba na večer mi líčení vydrželo pěkně. 
Dalším produktem je minerální pudr od značky Gabriella Salvete, Zatím nemohu nijak hodnotit, protože potřebuji prvně dopotřebovat pudr od Dermacol. Navíc s pudry této značky nemám žádné předešlé zkušenosti. Nicméně narazila jsem na něj v akci za 59,90,- a myslím, že pak šla cena ještě níž. Co se týče balení, pudr vypadá pěkně, má i celkem příjemnou parfemaci, bojím se ale, že plastové víčko nebude tolik odolné a počítám s tím, že se potisk ihned oškrábe. Ale na funkčnost to samozřejmě nemá žádný vliv.
Jelikož mi začala v tomto měsíci docházet báze, potřebovala jsem si zakoupit jinou. Hledala jsem nějakou levnější variantu, tak mi do oka padla Smooth Skin od NYC. Na internetu jsem koukala, že jsou na ní rozporuplné recenze, někomu vyhovuje hodně, někomu vůbec.. uvidím tedy, do jaké skupiny se zařadím já. Vyšla mě na 99,90,- takže snad to nebudou vyhozené peníze.
Do oka mi padl také malý "výprodej" ve stojanech Makeup Revolution, kde jsem si vybrala jeden z mono stínů, a to konkrétně v odstínu Mountains of Gold. Odstín je takový do zlata a myslím si, že na léto ideální, Zatím jsem netestovala, tak uvidím. Vyšel mě na 29,90,- 
Před létem jsem si také nakoupila nové laky, i když nehty na rukou si nelakuju. Ale mám ráda nalakované nehty na nohou. V Pepcu jsem zakoupila žlutý lak od značky Freedom za cenu 29,- Musím říct, že barva je krásná, ale tím to asi tak končí. Lak je dost takový hutný, špatně se s ním nehty lakují.. jedna vrstva je sice dost silná, ale prostě nejsem s ním nějak ztotožněná, nevyhovuje mi. Ale zase můžu vyzdvihnout to, že mi na těch nehtech poměrně drží, začal se olupovat až po docela dlouhé době. 
Pak tu mám dva laky od značky Flormar v odstínech 011 Tender Salmon a 475 Charming Pink. Musím říct, že jsem ještě netestovala, ale jsem z nich unešená. Ty barvičky se mi neskutečně líbí. Navíc mě vyšel jeden za nádhernou cenu 19,90,-  
Sprchový gel od FA Sensual&Oil jsem objevila jako dárek v červencovém čísle Svět Ženy. Tento časopis vás vyjde asi na 35,- a na výběr byl ještě s jinými dárečky (viděla jsem ještě tuhý deodorant). Tento sprchový gel jsem navíc už měla, nádherně mi voní, takže pokud budete mít cestu kolem trafiky, určitě si ho nenechejte ujít.
V DM i Rossmannu teď měli akci na deodoranty Dove, ke kterým byl jako dárek přiložený holící strojek. Já si myslím, že se to na léto opravdu hodí, takže jsem tuto akci využila. Navíc jsem chytila deodoranty Dove v akci, takže mě vyšlo tohle duo na 49,90,- 
Posledním produktem jsou tyhle nádherné fotogenické štětce, které jsem zakoupila na Aliexpress. Musím říct, že se mi designově líbí na tolik, že jsem ještě nenašla odvahu je vůbec použít a ani se k tomu zatím nechystám, protože se jimi chodím neustále kochat. Jsou nádherně jemnoučké, na dotek z nich nepadají štětinky, ale uvidíme, jak se projeví při používání. Vyšly mě kolem 150,- a více info vám pak dám, až je zveřejním v Ali tipu.

A co jste si během června pořídili vy?

21 komentářů:

  1. Makeup jsem si take koupila, za tu cenu jsem ho tam nemohla nechat :D
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj můžu se zeptat,kde jsi koupila ten makeup za 99Kč ? děkuju
    ¨

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ten make-up jsem zakoupila v drogérii DM, kde probíhal výprodej celého stojanu kosmetické značky Astor. Jak jsem psala výše, tuto kosmetickou značku od července nahradí kosmetika Bourjois, tudíž myslím, že ve většině DM drogérií už bude všechna kosmetika Astor vyprodána.

      Vymazat
  3. Ja bohuzel uz vyprodejovy stojan nestihla coz je Skoda nakoupila bych si maslicka na rty. Jinak odstinu laku od flormar jsou pekne take si potom nejake nakoupim. Na Dove jsi chytla super akci ta by se mi taky libila. Ty stetce jsou primo nadherne uz je musis vyzkouset! :))
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. páči sa mi ten tienik Revolution :) a štetce ma prekvapili tou úžasnou cenou :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  5. Vím, že Astor odchází, ale je mi novinkou, že bude nahrazen Bourjois. Tuto značku mám ráda a jsem ráda, že bude konečně více dostupná.
    Pudry Gabriella Salvete mám ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem o tom taky nevěděla, ale psali to na oficiálních facebookových stránkách DM drogerie, takže by to snad neměl být žádný drb :-)

      Vymazat
  6. Astor výprodej jsem propásla ale určitě se dalo koupit spousta věcí hoodně výhodně. Pudr Gabriela Salvette jsem měla jeden a byl skvělý, takže věřím že koupě nebudeš litovat. Dove s holítkem jsem si koupila i já, velmi dobrá kombinace potřebná na léto a za 50 korun je to dobrá koupě. Primer od NYC byla má první a nevím co si o ní mám myslet ale vím že vyloženě špatná určitě nebyla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko, moc díky za názor na tu bází od NYC. Jsem na ní teda dost zvědavá.

      Vymazat
  7. No to jsou nákupy :) Ten make-up bych taky brala, ale už jsem ho nestihla, stihla jsem jen jedno máslíčko na rty v takové barvě, která se nikomu nelíbí (a ano, je divná, ale já ji miluju :D). Na ten pudr jsi mě navnadila, určitě o něm napiš!

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máslíčko jsem taky měla v ruce, ale nakonec jsem nekoupila :-)

      Vymazat
  8. Ty štětce jsou nádherné! :-) Ale teď přemýšlím jestli se jet podívat do drogerie DM na tu značku Astor :D
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, těžko říct, jestli to tam bude. Od července by tam měla být už kosmetika Bourjois prý :-)

      Vymazat
  9. KOupila jsem si stejný růžový lak na nehty od Flormaru...a taky od několika dalšíc značek, protože ta barva je prostě úžasná :D Zrovna ho mám na nehtech!
    A ty štětce vypadají fantasticky - zrovna jsem si tady objednala nějakou sadu na Ebay, tak jsem na ně zvědavá:)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty laky od Flormaru jsou skvělé. Zrovna včera jsem se nalakovala tím druhým, tím odstínem Tender Salmon a nemůžu si ho vynachválit. Ta barva je nádherná, aplikoval se úžasně, rychle zaschnul, fakt super :-)

      Vymazat
  10. Tak to já bych se nemohla na něco jen dívat a nepoužívat :D Od Astor jsem ulovila gelové linky a korektor, aha tak značka končí jsem si říkala, jestli třeba budou dávat nový sortiment

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já udělám tak vždycky, když třeba si něco koupím, když vím, že mi předešlá věc dochází. Protože když bych načnula tu novou, tak tu starou už nedopotřebuju :-)

      A místo Astor by prý měla být značka Bourjois, jak jsem se zmiňovala v článku :-)

      Vymazat
  11. Ahoj, pekne vecicky si si nadelila :) o ukonceni Astoru v dm som nevedela, kazdopadne mam bourjois hrozne rada, takze sa tesim :) laky flormal by som ti hned vzala :)

    http://beautyshopaholik.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat