neděle 20. října 2013

RECENZE ~ BALEA ŠAMPON PRO SUCHÉ A POŠKOZENÉ VLASY S MANGEM + ALOE VERA

Mám tu pro vás recenzi na šampon pro suché a poškozené vlasy od Balea.
Už dlouho jsem uvažovala nad koupí tohoto šamponu, až jsem si konečně řekla, že už o tom nebudu jen mluvit, a prostě si ho koupím. Měla jsem vytipovaný tento s vůní manga a aloe vera, protože trpím na suché a třepící se konečky. Takže jsem si ho v DM jen "očuchala" a mazala jsem s ním ke kase.
Po několikátém ozkoušení musím říct, že je to opravdu výborný šampon. Vlasy jsou po umytí opravdu krásné na dotek, nejsou zplihlé a dokonce vidím maximální plus v tom, že mi vymizely lupy, které se mi tvoří, když se mění počasí. Dalším plus je celkem velké balení - 300 ml. Mě osobně i nádherně voní, ale doporučuji si ho v drogérii radši "očuchnout", jelikož jsem už četla v některých recenzích, že ta vůně nemusí být pro každého. Když k tomu přičtu fakt, že tenhle šampon stojí pouhých 33,- , tak si myslím, že vůbec není o čem diskutovat. Za mě určitě ano, a až mi dojde, tak si určitě pořídím další a vezmu si k tomu i kondicionér nebo masku (nejsem si teď jistá, co to bylo v tom regále :D). Přemýšlím, jestli má tento šampon nějaké mínus, ale vůbec nic mě nenapadá, a proto mu musím udělit 5 koček z 5.

9 komentářů:

  1. Baleu ráda očuchávám, ale šampóny bych už u nich nekoupila. I když mám jeden pro citlivou pokožku, stejně mě z něj svědí hlava :( Takže kvalita nic moc a nejspíše nějaké chemické zla v něm budou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No co vím, tak je právě dobrý, protože v něm nejsou ty silikony :)
      Tak ti to spíš nesedne, to mě teda zas sedne milionkrát líp, než ty "lepší šampony" po kterých se mi hned mastí vlasy a dělají šílené lupy a taky mě svědí pokožka hlavy :/

      Vymazat
    2. No já můžu většinou asi jen přírodní šampóny a pak ty z lékáren.. Jinak jen máloco. Ale určitě i v tomto musí být nějaké další špatné složky (kromě silikonů). Někdy si asi pročtu pořádně složení :P

      Vymazat
    3. Tak určitě, to nebude jen tak přírodní, co si budem nalhávat :) Ale mě to sedí, takže kdybych to měla řešit, tak se ani neumeju a hlavně se ani nenalíčím :)

      Vymazat
    4. :D Nj, u líčení to mám taky tak i u několika dalších produktů. A kdyby mě z těchto šampónů nesvědila hlava, asi to taky neřeším. Ale co používám ty přírodní nebo kvalitnější pro citlivou pokožku (např. Manufaktura, Panthehair z lékárny), tak mě nic nesvědí a mám čím dál tím hustější a zdravější vlasy. :)

      Vymazat
  2. Tyhle šampóny jsem měla ráda do doby, než mi začaly totálně vysušovat vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Takže je super jo? :) No sláva koupím si hoo :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně takové vlasy mám:D Takže díky za inspiraci:) určitě ho zkusím:))

    OdpovědětVymazat
  5. jééé miluju tvoje záhlaví na blogu! :D

    OdpovědětVymazat