čtvrtek 17. října 2013

NEW IN ~ MAYBELLINE & AVON

V úterý jsem se vydala do Pardubic, jelikož jsem si potřebovala nechat natisknout u mamky v práci nějaké materiály do školy. Takže jsem se vydala i na takovou čumendu po dárkách, jelikož kolem Vánoc počítám, že to ve škole nebude k vydržení - zápočty, apod., tak abych měla vše radši v předstihu. Musím se tomu trochu smát, jelikož mít dárky v předstihu není zrovna úplně můj styl, ale letos vypadá, že tomu dávám co proto. Až se sama divím, ale myslím, že mi chybí jeden dva dárky, a mám na Vánoce hotovo.
Ale o tom jsem neměla v plánu psát. Vydala jsem se samozřejmě do drogérky, to bych nebyla jinak já, kde jsem ve stojanu Maybelline objevila slevu na pěnový make-up. Pěnová konzistence make-upu mi přišla dost zajímavá, zatím jsem vždycky měla normální make-up, takže mě zajímalo, jak se bude nanášet, a jak bude vypadat na obličeji. Za těch 80,- jsem si ho vzala především ze zvědavosti, ale i kvůli tomu, že mi ten od Rimmelu rychle dochází. Zkoušela jsem ho zatím 2x a zatím jsem spokojená.
Bezoplachovou péči s marockým arganovým olejem od Avonu jsem si objednala hlavně z důvodu, že mi ta péče od Isany nezabírá na suché konečky, a hlavně už tu péči mám jen na pár použití. Bez přípravku na konečky bych se asi nemohla obejít, a když jsem v katalogu viděla tuhle péči za 59,- neváhala jsem. Zatím jsem jí ještě nevyzkoušela, tak doufám, že se po tom nebudou vlasy spíš mastit, a že to něco s těmi konečky konečně udělá. Od roztřepení je už nezachráním (to max kadeřnice), ale aspoň té suchosti bych se potřebovala zbavit.

7 komentářů:

  1. Jak poznáš, že máš suché konečky? :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně logicky - podle hmatu a nebo to je vidět i očima - že ty vlasy jsou prostě suché, poničené a třepí se :D

      Vymazat
    2. :D tak mi se třepí :D ale já to nepoznám :D :D ja je mam poskozené od zehlicky :D

      Vymazat
  2. tenhle makeup jsem zkoušela a je skvělej :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky potřebuju něco na konečky. Možná že zkusím ten AVON ;-)

    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Olejíček z Avonu už používám několik let, jak ten zelený tak tady ten:)
    A jsme s oběma moc spokojená,takže jsem nemohla přehlídnout téhle slevy a objednala si rovnou dva:D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten olejíček je naprosto úžasný :)
    Nicca,
    http://www.fashionpicnicblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat