pátek 25. října 2013

LADYBOX ~ ŘÍJEN 2013

Na říjnový ladybox jsem se velice těšila a celý tento týden jsem byla už v očekávání. Ladybox pro nás tento měsíc připravil box na téma mýtické tajemství a po přečtení všech nápověď jsem byla opravdu zvědavá, co všechno v něm tedy najdu. Zároveň mi tímto boxem končí předplatné, takže uvidím, jestli si objednám samostatně další box.

Pro mě osobně je velkým (a i příjemným) překvapením, že v říjnovém boxu nenaleznete typickou růžovou barvu, jakou u Ladyboxu známe. Mýtický box je laděn do černo-zlaté barvy, což beru jako plus - k této tématice se to podle mě opravdu hodí. Úvodní dopis je opět na kartičce, jak tomu bylo i posledně, opět v černozlaté kombinaci. Mě se to teda opravdu líbí, je to příjemná změna.
První pohled do krabičky, která byla opět vystlána drťánky - jako tomu bylo v předešlých krabičkách.
Co všechno jsem našla v krabičce?

L´Oreál Professionnel Mythic Oil Souffle d´Or šampon - plné balení (250 ml), cena v obchodě: 249,-
Na první pohled (a po přečtení zadní části) jsem z tohoto produktu nadšená. Samozřejmě, prvně musím ozkoušet. Těší mě, že obsahuje arganový olej a je bez silikonů. Opravdu se těším, až ho vyzkouším. Doufám, že mě nezklame.

L´Oreál Professionnel Mythic Oil Souffle d´Or péče - plné balení (190 ml), cena v obchodě: 319,-
To samé jako o šamponu, hrozně se mi líbí i balení obou produktů, a opravdu se moc těším, až je vyzkouším.

Catrice gelová rtěnka Ultimate Shine 060 - plné balení (3,5 g), cena v obchodě: 104,-
Nevím, jak to Ladybox dělá, ale teď už myslím po druhé se mi stalo, že jsem něco chtěla a následně jsem to našla v boxu. Už nějaký ten pátek totiž v drogériích obcházím sytě růžové rtěnky. Pořád jsem se rozmýšlela, zda si jí koupit, ale nakonec jsem to vždycky odložila - no, a rtěnka (a přesně v takovém odstínu) je v boxu. Mám opravdu radost, protože vypadá na rtech opravdu dobře.

Catrice řasenka Better Than False Lashes Black - plné balení (12 ml), cena v obchodě: 114,-
Řasenka mě v boxu mile překvapila, co tak boxy sleduju, neuvědomuju si, že by v nějakém byla - až teda co vím, tak byla minulý rok v Listopadovém. V něm jsem našla hnědou variantu řasenky od Yves Rocher, která mi teda extra nevyhovuje. Na tuto od Catrice jsem tedy zvědavá, je v moc hezkém zlatém balení, štěteček se mi zdá také fajn. Tak uvidíme.

Skin79 Face sheet mask - plné balení (20 ml), cena na bb-cream.cz: 30,-
Já osobně používám masky moc ráda, momentálně jsem všechny vypotřebovala, tak jsem ráda, že mi zas nějaká přibyla. Já osobně jsem našla v boxu ZPEVŇUJÍCÍ A REVITALIZAČNÍ PLEŤOVOU MASKU S ČERVENÝM ŽENŠENEM, měla bych chránit pleť před vnějším prostředím a udržovat ji hladkou a pružnou. Tato maska je pro pleť smíšenou až suchou a pro pleť bez pružnosti. Co si budem povídat - já mám pleť někde mezi, mám období, kdy se mi neskutečně mastí, a pak je najednou suchá a loupe se - takže si masku ponechám právě na toto suché období, které se u mě projevuje hlavně při změně počasí a v zimě. 

Palmer´s CBF Firming Butter/Lotion - vzorek (2,5 g), cena v obchodě: 179,- za 250 ml
Vzorek zpevňujícího tělového másla vyzkouším moc ráda. Já proti Palmer´s nic nemám, od minulého boxu jsem vlastně měla možnost vyzkoušet ho poprvé - a na hydrataci je opravdu fajn.

Shrnutí:
Mě osobně se říjnový box opravdu líbí, samozřejmě opravdové spokojenosti se dočkám, až produkty vyzkouším. Znovu chválím příjemnou změnu v podobě barevné kombinace Ladyboxu na tento měsíc. Největší radost mi udělaly oba produkty od L´Oreál a růžová rtěnka od Catrice, na kterou jsem opravdu měla zálusk. Celková cena všech produktů je 816,- 

11 komentářů:

  1. tentokrát se ladybox opravdu povedl! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda že ho nemám :D Ty přípravky na vlasy by se hodili :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty přípravky jsou úžasný! :) Včera jsem je hned zkoušela.

      Vymazat
  3. Měš se nejvíc líbí rtěnka, i když jich ted mám spousty, snad do konce života zásobu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty vlasové přípravky bych ráda vyzkoušela. A ta rtěnka vypadá taky dobře :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem si Ladybox objednávala jen jednou a asi bych do něho znovu nešla. Ale když vidím obsah tohoto balíčku, asi trošku popřemýšlím, jestli krabičce nedat ještě jednu šanci. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to spíš opravdu o štěstí :)
      Já jsem teď měla tříměsíční předplatné a všechny tři krabičky mi udělaly neskutečnou radost :)

      Vymazat
  6. Tato krabička je opravdu super :-)

    OdpovědětVymazat