sobota 7. ledna 2017

DŮLEŽITÉ MOMENTY ROKU 2016 ~ IMPORTANT MOMENTS OF 2016

Krásnou sobotu všem,

stejně jako vloni, tak i před předloni jsem si pro vás připravila shrnutí celého roku se všemi důležitými okamžiky, které se v něm staly. Letos to bohužel nebylo úplně růžové, tedy alespoň první polovina roku 2016, která navázala na konec roku 2015. Naštěstí v druhé polovině se to začalo zlepšovat a doufejme, že teď už mohu očekávat jen to dobré.

Pokud si chcete připomenout ty nejdůležitější momenty z předchozích let, tak zde rok 2015, zde rok 2014


(zdroj www)

Zároveň bych tímto chtěla popřát i vám všem vše nejlepší do nového roku, ať do něj vkročíte tou správnou nohou a daří se vám nejlépe, jak to jen jde :-)

Leden 2016
V lednu jsem dokončila pátý semestr na UHK, plně jsem se začala věnovat své bakalářské práci, blog Call me Ketrin oslavil své již třetí narozeniny.

Únor 2016
V únoru začal poslední, tedy šestý semestr na UHK. V tomto měsíci jsem se věnovala hlavně své bakalářské práci.

Březen 2016
Práce na bakalářské práci trochu ustala, neboť už mi bylo jasné, že státnice v květnu nestíhám, vzhledem k tomu, že jsem díky svému vedoucímu práci musela asi tak tisíckrát přepisovat. Nikdy to nebylo podle jeho představ. Tudíž jsme v tomto měsíci vyrazili s přítelem a jeho rodinou na muzikál Fantom Opery, který se mi neskutečně líbil, dále jsme zašli do kina na poslední část Divergence - Aliance, taky jsme si zašli na maškarní ples :-)

Duben 2016
Konečně začalo jaro. A s přítelem, bráchou a jeho přítelkyní a dalšími kamarády jsme se zúčastnili již čtvrtého Majálesu v Hradci Králové. Bylo to super!

Květen 2016
V květnu mi oficiálně skončil poslední, tedy šestý semestr na Univerzitě v Hradci Králové. Teď už byla potřeba jen dopsat bakalářku a jít ke státnicím.

Červen 2016
V tomto měsíci jsem tedy psala hlavně bakalářskou práci, ale mimo jiné jsme byli také v Praze na výstavě Titanicu. O této výstavě si můžete více informací přečíst ZDE.

Červenec 2016
V červenci jsem byla více méně doma a opět psala bakalářku. Taky jsem si pořídila první kosmetické kousky od Sleek.


Srpen 2016
Největší událostí tohoto měsíce bylo, že jsem dopsala svou bakalářskou práci a konečně jsem se mohla začít učit na státní zkoušky.

Září 2016
Je to doma! Získala jsem bakalářský titul na Univerzitě v Hradci Králové. Za odměnu jsme tedy s přítelem vyrazili na dovolenou na Dolní Moravu a pak do Jeseníků, byla to paráda :-) A taky jsem začala chodit na navazující studium na Českou zemědělskou univerzitu v Praze.

Říjen 2016
Užívala jsem si zasloužené volno, hledala práci a pomalu se připravovala na stěhování, které jsme spolu se svým přítelem plánovali už poslední rok.

Listopad 2016
Sehnala jsem si práci, kde jsem během listopadu začala docházet brigádně, a konečně jsme se s přítelem přestěhovali do vlastního :-)

Prosinec 2016
Začala jsem chodit do práce na plný úvazek, navštívili jsme adventní trhy a průvod čertů v Salzburgu a začaly přípravy na Vánoce a příchod Nového roku. Snad bude konečně úžasný! :-)

A JAKÝ BYL VÁŠ ROK 2016?

2 komentáře:

  1. Já ti přeji ať tento rok je ještě lepší než ten předchozí a hlavně ať se ti daří v práci i v osobním životě! :) :-*
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné shrnutí minulého roku. Ten průvod čertů bych taky někdy ráda viděla, muselo to být super. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat