neděle 1. ledna 2017

BRANDNOOZ BOX ~ PROSINEC 2016

Ahoj, vítám vás u prvního článku v roce 2017 a zároveň vám tímto chci popřát vše nejlepší do nového roku. Ať se vám vyplní vše, co si přejete a doufám, že pro vás bude tento rok lepší ve všech ohledech, než rok 2016. Teď už ale tedy směle ke článku :-)
Rovnou překročíme k obsahu, který poslední Brandnooz box za rok 2016 ukrýval. Pojďte se mrknout. 
1. Ricola Bylinný Originál - cena: 54,90,- (75 g), na trhu od roku 2016
Jedním z produktů, které jste mohli v boxu objevit, jsou i tyto bylinné bonbony Ricola, které se již 75 let připravují podle téhož původního receptu. Obsahují směs 13 bylin vypěstovaných ve Švýcarsku čistě přírodním způsobem bez přidání jakékoliv chemie. Za mě super!

2. Korunní neperlivá - cena: 11,90,- (0,75 l), na trhu od roku 2015
Velmi vhodným produktem se teď ke konci roku ukázala být tato neperlivá minerální voda od Korunní, která svými vlastnostmi podporuje rozvinutí chuti vína. Je to díky stupni mineralizace a obsahu CO2. Tato voda se řadí mezi slabě mineralizované vody, což vlastně chuť vína podporuje a zároveň ji nijak nenarušuje. K oslavám konce roku patří alkohol, ale nezapomínejte, že u něj také musíte správně doplňovat tekutiny.

3. Jupí Horká švestka se skořicí - cena: 56,90,- (0,7 l), na trhu od prosince 2016 
Novinkou za měsíc prosinec se stal tento sirup od Jupí, který lze připravit jako horký i studený nápoj. Stačí jen zalít vodou. Sirup je bez umělých konzervantů, sladidel a barviv.
4. TUC Original - cena: 19,90,- (100 g), na trhu od ???
Dalším super produktem teď ke konci roku jsou tyto krekry TUC. Vhodné k posezení, na party, či jen tak na chuť. Super v kombinaci s vínem, pivem či nealkem.

5. Carla Čokoška - cena: 6,- (20 g), na trhu od roku 2016
Tato čokoládka je určena pro děti, takže z toho důvodu byla její velikost navržena přesně podle doporučení nutričních odborníků. Obsahuje vysoký podíl kakaové sušiny. A samy děti si tuhle čokošku namalovaly. Autory prvních obalů na čokošce jsou děti ze základní školy ve Dvoře Králové.

6. Patifu delikates - cena: 26,90,- (100 g), na trhu od ??? 
Jedná se o prémiovou tofu paštiku, která vyniká velmi jemnou konzistencí a výbornou a vyváženou chutí. Patifu paštiky se nemusí skladovat v lednici, takže jsou vhodným produktem na svačinku či na výlety.

7. MaxVita Herbal Horký nápoj Echinacea a Brusinka - cena: 69,90,-, na trhu od ???
V boxu jste také mohli objevit dva vzorky horkých nápojů od MaxVita a to konkrétně echinaceu a brusinku. Echinacea je bylina, která se v lidovém léčitelství cení hlavně díky jejímu pozitivnímu vlivu na přirozenou obranyschopnost. Podporuje také normální funkci horních cest dýchacích, takže je často využívána při prochlazení. Brusinky mají zase příznivý vliv na močové cesty a mohou pozitivně přispět ke zvýšení odolnosti proti virům a bakteriím.
8. Rotkäppchen Demi Sec - cena: 47,- (0,2 l), na trhu od roku 2015
Originální šumivé víno rodinné firmy Rotkäppchen má již tradici sahající do roku 1856. My toto šumivé víno využili hned včera k přípitku a musím říct, že bylo opravdu výborné.

9. Rotkäppchen Désalcoolisé Rosé - cena: 47,- (0,2 l), na trhu od září 2016
Jedná se o šumivé víno bez alkoholu. Zachovává si však svou chuť. Opět máme už vyzkoušeno a taktéž je opravdu moc dobré.

+ TUC sweet chili
Už minulý měsíc jsem využila věrnostního programu, který Brandnooz box nabízí. Vybrala jsem si tyto TUC a pak jsem byla emailem upozorněna, že jsem měla obdržet 2 balení místo jednoho. Tudíž jsem to druhé balení obdržela tento měsíc. Tímto vedení Brandnooz děkuji za milé a férové jednání a přístup k zákazníkům. Moc si toho vážím.

Shrnutí: Já jsem opět spokojená, využiju vše - až tedy na paštiku, kterou vůbec nejím. Box obsahoval také tématicky zařazené produkty vhodné na Silvestr, takže to hodnotím opravdu kladně.

Co na to box říkáte vy?

2 komentáře:

  1. Box je byl naplněn samými pěknými věcmi. Líbí se mi ty šampíčka :-) a celkově že box je tématicky složen. Já jsem měla Horký nápoj, který byl fajn, Patifu znám pouze z regálů ale nikdy jsem neochutnala, moc paštiky totiž nemusím.

    OdpovědětVymazat
  2. No popravdě tento box mi přišel jako nejslabší, jsou produkty co jako vůbec nemusím. Takže za mě nic moc teda.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat