úterý 1. listopadu 2016

RECENZE ~ FREEDOM TVÁŘENKA

Ahoj kočky,

už je to nějaká chvíle, co se tu objevila poslední recenze, a tak jsem si řekla, že je na čase to napravit. Po chvíli přemýšlení jsem se rozhodla, že vám napíšu něco o tvářence značky Freedom v odstínu BANISH, kterou už nějaký ten měsíc aktivně používám při denním líčení. Tak se pojďte podívat, jak jsem s tvářenkou od této značky spokojená a zda vám ji mohu či nemohu doporučit.
BALENÍ
Balení je obdélníkové, klasické, menší velikosti, takže se skvěle hodí i někam na cesty. Tvářenka je usazena v černém plastu, víko je průhledné. Musím říct, že na mě působí celkem dobře. Až po několika měsících (a to že se mnou tvářenka neustále někde cestuje) se začal bílý nápis na průhledném víčku slupovat. Výhodu vidím i v tom, že se s balením celkově dobře manipuluje a snadno se otvírá. Celkově hodnotím balení průměrně. Extra nenadchne, ale ani neurazí.

KONZISTENCE A PRÁŠIVOST
Tvářenka je klasicky pudrového složení. Cením si toho, že je matná, neobsahuje žádný třpyt. Velkou výhodou je, že téměř nepráší. Toho si na ní hodně cením. 
ODSTÍN
Jak jsem se již zmínila, jedná se o tvářenku v odstínu Banish. Tento odstín hodnotím velmi kladně, neboť se jedná o krásnou přírodní barvičku. Tváře příjemně zvýrazní, ale rozhodně to není nijaká křiklavá barva. Doporučila bych všem, kteří touží po jemném líčení.

VÝDRŽ
Tady pro mě osobně přichází největší kámen úrazu. S tvářenkou jsem celkově spokojená, nicméně po pár hodinách už jí na tváři nemám. Je fakt, že si dost sahám do obličeje, takže je možné, že třeba vám vydrží déle. Mě však ne. A to je pro mě její největší mínus.

CENA A DOSTUPNOST
Tvářenku seženete skoro na všech webových stránkách, které se zabývají prodejem kosmetiky. Pokud nechcete nakupovat přes internet, seženete jí také v sítích drogérie Teta. Cena se pohybuje kolem 50,-, což je opravdu skvělé. Tu a tam v Tetě také probíhají různé slevové akce, takže se dá sehnat i levněji. Osobně mohu potvrdit, že za pár korun dostanete opravdu ucházející tvářenku.

CELKOVÉ HODNOCENÍ
+ pěkný odstín
+ cena
+ ucházející balení
+ matný odstín
+ nepráší

- výdrž

S tvářenkou jsem celkově tedy spokojená, nicméně mě na obličeji vydrží pouze několik hodin. Vzhledem k této skutečnosti jí tedy uděluji 3 kočky z 5.

11 komentářů:

  1. Škoda, že má tak malou výdrž, ale je dost možný že to právě zpusobuje to ze si sahas na oblicej. :) Jinak takový odstín se mi moc líbí :) Mám podobný od Makeup Revolution. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se právě taky šíleně líbí ten odstín. Právě si myslím, že to moje sahání do obličeje tu výdrž trochu ještě snižuje no, proto jsem to zmínila. Ale stejně si myslím, že i kdybych si do obličeje nesahala, tak mi stejně celý den nevydrží.

      Vymazat
  2. Ale ja mám práve skúsenosť, že tá výdrž je šialená. Dám si ju ráno a večer po celom dni aj po cvičení mám stále farebné líca. A navyše je strašne výrazná. Musím si veľmi dávať pozot aby som nevyzerala ako klaun :D

    Niki z Break the Rules

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš opravdu pravý opak toho mého. Ale jsem ráda, že tobě tedy tvářenka vydrží :-)

      Vymazat
  3. to bude asi naozaj tým chytaním si tváre :) mne sa to tak stáva s bronzerom na lícnych kostiach :) ale nemala som túto lícenku, takže neviem povedať :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi ano, těžko soudit. Navíc nemám úplně bezproblémovou pleť, mám smíšenou, takže někdy je sušší, někdy se víc mastí - tak ono to na to třeba taky působí no :)

      Vymazat
  4. Tvářenka má pěknou barvičku, jen škoda, že moc nevydrží. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Mě od Freedomu na tváři taky nic nevydrží :(. Zkoušela jsem od nich pár věcí, ale zatím nejsem spokojená skoro s ničím.. Ale barvička je to krásná :).
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem ráda, že nejsem jediná. Uklidnila jsi mě :)

      Vymazat
  6. Od Freedomu jsem měla jen paletku, ale nesedly mi nějak ty barvy. Jinak pigmentovaná byla moc dobře :)

    BLOG: Kosmetická taštička

    OdpovědětVymazat