pátek 28. října 2016

BRANDNOOZ BOX ~ ŘÍJEN 2016

Ahoj, zdravím všechny milé čtenáře,
vítám vás u dalšího článku o říjnovém Brandnooz boxu. Tentokrát mohlo všechny překvapit, že box je malinko jiný než tradičně. Krabice je užší a vyšší. Je to z důvodu výběru produktů pro tento měsíc, aby se tam všechny pěkně vešly :-) Tak se pojďte podívat, co tento měsíc box ukrýval za dobroty.
1. Hašlerky Černý rybíz a Višeň - cena: 2x16,90,- (90 g), na trhu od září 2016
První novinkou jsou tyto dvoje nové ovocné příchutě - konkrétně se tedy jedná o černý rybíz a višeň. Nové bonbony kombinují tradiční bylinkovou a mentolovou chuť Hašlerek s chutí ovoce. No, osobně jsem tedy velmi zvědavá, jak budou chutnat.

2. Fidorka Mléčná s karamelovou příchutí - cena: 10,90,- (30 g), na trhu od září 2016
Fidorka se vrací v nadcházejícím zimním období ke své limitované edici a přináší znovu na trh oblíbenou chuť karamelu v 6 různých hravých designech. V boxu jste jeden z těch 6 mohli objevit, jaký je ten váš? :-) 
3. Strážnické brambůrky Party balení - cena: 49,90,- (300 g), na trhu od října 2016
Největším produktem tohoto měsíce jsou bez pochyby tyto jemně solené brambůrky ve velikosti 300 gramů z rodinné moravské firmy Petr Hobža. Tato rodinná firma má více než 25letou tradici, která si zakládá na pečlivém výběru těch nejlepších vstupních surovin. A pozor, nejsou to chipsy, ale brambůrky!

4. Vest Sýrovky - cena: 19,90,- (90 g), na trhu od srpna 2016
Vest přichází na trh s oblíbenou slanou pochoutkou se sýrovou příchutí. Zajímavostí je, že Sýrovky jsou pečeny ve Zlíně a bez palmového tuku. Vhodné určitě na každou párty, oslavu, posezení, či jen tak na chuť. Já osobně jsem na ně zvědavá. 
5. Krušovice Dvanáctka - cena: 15,90,- (500 ml), na trhu od roku 2016
Jedinečné pivo Krušovice je vařeno podle tradičních a historických receptur krušovických sládků. Vyniká svou vysokou plností a sytě zlatavou barvou. Žatecký chmel pak zajišťuje příjemnou hořkost. U nás určitě vypije mužská část rodiny :-)

6. Bornier Hořčice s hruškou - cena: 60,-, na trhu od roku 2016
U tohoto produktu jste v boxu mohli objevit jednu ze dvou variant, buď jako já hořčici s hruškou, nebo s fíky. Hořčice s hruškou je nevšední novinkou i originální výzvou pro labužníky. Spojuje v sobě typickou chuť dijonské hořčice a sladkou chuť zralé hrušky. Báječně se hodí do salátových dresinků a také do sendvičů. Já osobně jsem na ní tedy hodně zvědavá.

7. NESCAFÉ AZERA - cena: 99,- (60 g), na trhu od října 2016
Nescafé přichází na trh s novinkou inspirovanou profesionály z prémiové řady NESCAFÉ Azera. Jedná se o kombinaci rozpustné a mleté kávy se sametovou vrstvou kávové pěny. Nyní špičková kávy kdykoliv z pohodlí vašeho domova. Já osobně se na ní těším!

Shrnutí: V boxu jsem objevila hned několik produktů, které velice ráda vyzkouším. Hodně zvědavá jsem na kávu od NESCAFE, pak na nové příchutě Hašlerek, ale zaujala mě velmi i hrušková hořčice. Určitě si tu každý zase najde své. Já jsem spokojená, velmi. Těším se na další box.

Také jste objednali říjnový box? Co na něj říkáte?

6 komentářů:

  1. No téééda, jééé mnam ty bramburky jsou tak dobré! :) Nebo jako by mě zajímala chuť právě té hořčice, je t zvláštní! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Mě teda tenhle box docela zklamal. Sama využiju jen Fidorku, kafe a sýrovky.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí, že nejsi tento měsíc 100% spokojená. Já upotřebím vše - nebo rozdám po rodině, on to vždycky někdo zbaští, když né já. Tak snad ti příští boxík bude vyhovovat více.

      Vymazat
  3. Mňam, hned bych si dala brambůrky a na ty hašlerky bych byla taky zvědavá. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty brambůrky jsou fajn :-) Taky mě potěšily.
      A ty Hašlerky jsou výborné. Teď testuji ty višňové a moc mi chutnají! :-)

      Vymazat