sobota 16. dubna 2016

NEW IN ~ W7 & ASTOR

Ahoj, zdravím všechny milé čtenáře,

koukám, že jsem docela dlouho nic nepřidala, ale měla jsem k tomu své důvody, nicméně teď se to snad zase vrátí do normálu a články tu budou častěji, než jednou za 14 dní. Dnes bych vám ráda představila zase nějaké ty nové produkty, které jsem si pořídila. Dva z nich jsou z obchůdku Make up from London, o kterém jsem se vám zmiňovala už v jednom z minulých článků. Pokud jste to nezaznamenali, tak mrkněte SEM.

Abych se vám přiznala, jsem opravdu ráda, že kamenný obchůdek Makeup from London se nachází v Hradci Králové, a né v Pardubicích, protože přísahám, že bych byla věčně bez peněz. V tomto krámku totiž naleznete produkty značek W7, Bourjois, Revlon, Manhattan, L´Oréal, a tak dále, a tak dále. A výběr je opravdu zajímavý a pestrý. Mě osobně vždy v obchůdku nadchnou produkty značky W7, protože (ač se může jednat o dupe) jsou za přijatelné peníze a vypadají prostě úžasně. Při poslední návštěvě jsem se opět rozplývala, protože jsem narazila zas na samé úžasné produkty, a zároveň jsem si popovídala s velice příjemnou slečnou, která tam ten den obsluhovala, takže pokud si tohle přečte, tak jí tímto zdravím. A samozřejmě jsem zase nemohla odejít s prázdnou.
Prvním z produktů, který jsem si pořídila, je W7 bronzer Honolulu. Bronzer používám opravdu každý den, a jelikož mi došel, tak to byl pro mě takový opravdu akutní kup, protože bez něj nedám teď ani ránu. Musím říct, že v Makeup from London mají opravdu zajímavý výběr, takže jsem se chvíli rozhodovala, ale nakonec jsem ráda, že jsem si vybrala právě tento. Honolulu bronzer je balený v opravdu pěkné, designové růžové krabičce s kvítky. Čeho si hodně vážím je také to, že se jedná o matný bronzer bez žádného třpytivého shimmeru. Balení obsahuje mimo samotného bronzeru také štěteček. Zatím jsem ho ještě netestovala, takže vám nemohu potvrdit, zda je k něčemu, ale na první pohled vypadá hezky, stejně tak na hmat. Je opravdu jemňoulinkatý. Bronzer mě vyšel na 130,- 
Druhým produktem, který jsem si vzala spíše na zkoušku, je W7 Contour Stick. Jedná se o konturovací tyčinku v odstínu Medium. Na fotce pod se můžete podívat, jak to vypadá. 
Musím se přiznat, že jsem opravdu velice zvědavá na výsledky konturování s touto tyčinkou. Jinak mě vyšla asi na 80,- 
Posledním produktem je make-up od značky Astor. Konkrétně se jedná o matující make-up Mattitude Anti Shine 16h. Narazila jsem na něj čirou náhodou v akci v drogérii DM, takže mě vyšel na 99,- Zatím mohu říct, že jsem s ním velmi spokojená. Krásně sjednotí pleť, zakryje nedostatky pleti (ty vyloženě rudé pupeny zas úplně ne, ale tak to si stačí pomoct korektorem). Opravdu pleť pěkně zmatní, a pokud si vyloženě neustále neotíráte (ne schválně) rukama obličej, tak i opravdu drží několik hodin krásně a pleť se neleskne. Musím říct, že zatím za mě velká spokojenost.

A copak jste si pořídili vy?

7 komentářů:

  1. Ten bronzer mi prijde strasne tmavy, ale co tak koukam tak maji perfektni baleni! :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu rozumím, ale víš jak, já jsem takový tmavší typ :-) Pak poreferuji, jak se mi to zdá.

      Vymazat
  2. Pěkné věci sis koupila. Nejvíce mě zaujala konturovací tyčinka. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Super věci :) od W7 chci taky něco vyzkoušet, lákají mě paletky :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohu doporučit. Mám tu In the Buff a je perfektní :-)

      Vymazat
  4. To je fakt skvělý obchod, když jsem se koukala na eshop, má celkem slušný sortiment a ceny skvělé. Já si obličej nekonturuji protože mi to po ránu když se líčím přijde zdlouhavé ale proč to nezkusit občas. W7 má spoustu dobrých produktů.

    OdpovědětVymazat
  5. Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

    Obchod odkudkoli - Váš čas je drahý. Obchodujte na počítači, mobilu a tabletu

    Otevřené obchody na eToro: 227,651,647

    OdpovědětVymazat