pondělí 15. června 2015

NEW IN ~ OK SHOP & DECATHLON

Zdravím všechny milé čtenáře,
dnes jsem si pro vás připravila opět takové malé shrnutí nákupů za poslední dobu. Konkrétně se jedná o nákupy v pardubickém OK Shopu a hradeckém Decathlonu, ve kterém v poslední době nakupuji obzvlášť ráda. Pojďte se tedy podívat :-)
Už nějakou dobu jsem se poohlížela po nějaké větší kabelce. Důvodem bylo hlavně to, že se změnou životního stylu jsem začala i pravidelněji jíst, tím pádem jsem si do školy začala připravovat svačinky či obědy a do menší kabelky se mi všechny mé zásoby prostě moc dobře nevešly. Velmi se mi zalíbily kabelky v H&M, jenže u nás na univerzitě má kabelku z tohoto obchodu snad každá druhá slečna, tudíž jsem se rozhodla, že si kabelku zakoupím jinde. Nakonec mi padla jedna do oka právě v OK shopu a vy jí můžete vidět na fotce. Na fotce se možná nemusí zdát, ale je opravdu velká a prostorná. Šíleně se mi líbí :-) A vyšla mě asi na 500,- 
V OK Shopu jsem si - mimo kabelky - koupila ještě tyhle botky. Velice mi padly do oka béžové kolegyňky, ale bohužel už neměli mou velikost. Nicméně s těmito jsem také velmi spokojená. Botky jsou opravdu pohodlné a řekla bych, že vypadají na nohou opravdu hezky. Stály asi 179,- 
V minulém Fashion NEW IN jsem vám ukazovala také nákupy z Decathlonu. Mimo jiného jsem si koupila sportovní podprsenku v takové krásné oranžové (lososové) barvičce. Protože mi velice vyhovuje - jak po materiálové stránce, tak v tom, jak je úžasně pohodlná, rozhodla jsem se, že si zajedu ještě pro další barevné varianty - tedy šedivou a černou. No, a myslím, že teď jsem plně vybavená (takže hurá sportovat!! :-))

13 komentářů:

  1. Krásne veci :) Najmä tá kabelka a slipony <3
    MORE than FASHION

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé nákupy, kabelka se mi hrozně líbí a botky jsou velice zajímavé. :) Musí vypadat strašně dobře na noze.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera. Nejvíce se mi líbí ta kabelka. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Kabelka je úžasná a do toho Decathlonu už musím konečně zajít! :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Decathlon mohu vřele doporučit, dá se tam nakoupit za úplně skvělé ceny.. teď jsem si tam mimo těch sportovních podprd kupovala ještě skládací velkou tašku - do posilky, ale i na cesty.. a stála asi 209,-
      A ještě jsem si tam kupovala takovou velkou osušku a taky stála pár šupů :-) Fakt se tam dá nakoupit spousta fajnových věciček za super peníz :-)

      Vymazat
  5. Krásné novinky, hrozně se mi líbí ty botičky, ty jsou parádní :)

    Šperk pro vaši pleť - Belcura

    OdpovědětVymazat
  6. Ok Shop je zrovna ve městě, kde mám babičku, a když za ní jedu, tak tam vždy zajdu ... myslím, že někdy mají opravdu pěkné věci a hlavně kabelky & boty levné :)
    Decathlon neznám, ale budu muset časem omrknout :)

    OdpovědětVymazat
  7. Opět ta kabelka je perfektní :))) Já mám taky jednu větší, ale asi ne tak moc jak ty ji máš :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  8. krásné nákupy :)
    mě se taky strašně moc líbí ta kabelka :)

    Blond LADY

    OdpovědětVymazat
  9. Nájsť vyhovujú podprsenku aj na šport nie je jednoduché, takže sa ti ani nečudujem, že si si kúpila rovnakú v iných farbách, robím to rovnako pretože potom len smútim, že jednej už skončila životnosť, bola skvelá a žiaľ v obchode už všetky medzičasom vypredali.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkná kabelka :) !
    xx Sab

    http://thechicflair.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat