úterý 27. ledna 2015

DM BOX ~ 01

Štěstěna se ke mě tentokrát neotočila zády úplně, a i přesto, že já sama nevyhrála, dnes jsem mohla poprvé otevřít víko krásně modré krabičky. DM box jsem totiž dostala od své kamarádky, která vyhrála společně se svou maminkou a nakonec se rozhodla, že mi jeden z boxů věnuje :-) Takže jsem neotálela, a dnes odpoledne jsem si ho letěla vyzvednout do drogérky. Pojďte se tedy podívat, co tentokrát DM box ukrýval :-)
Jen při pohledu na krásně modrou krabičku mé srdce plesá. Sice není tak pevná jako je například Ladybox krabka, každopádně vzhledově se mi velmi líbí. A to absolutně nemluvím o tom, co lidské oko spatří, když víko nadzvednete... 
Vnitřek krabičky je potištěn modrými puntíky, z čehož jsem absolutně unešená, protože puntikaté věci jsou prostě roztomilé. A navíc to balení! Kdyby se dalo hodnotit na škále od 1 do 10, stejně bych dala 20! Přeci jen to působí jinak, když nadzvednete víko a na vás se usměje krásný modrý balící papír, který zdobí roztomilá mašlička, než když tam jsou produkty hozeny bez ladu a skladu, že? Až mi bylo líto tu mašličku rozvázat. Součástí byl i úvodní dopis s designem jako samotné balení - tedy modré s velkou bílou mašlí. Uvnitř je samozřejmě info o všech produktech, které se v boxu nachází.
Nakonec ale zvědavost zvítězila nad lítostí. První pohled do krabičky mě ujistil, že DM box bude opravdu super! Teď už se ale pojďte podívat na všechny produkty, které box ukrýval. 
• BALEA PROTECT TĚLOVÝ BALZÁM - 200 ml
Když nad tím tak přemýšlím, vůbec si neuvědomuji, zda jsem nějaký krém od značky Balea vůbec kdy měla. Každopádně, tento vypadá více než lákavě. Jedná se o tělový balzám se severskými brusinkami a je určen pro hrubou a suchou kůži, kterou bohužel mám a trpím na ní! Takže se mi opravdu velmi hodí. Po malém vyzkoušení musím říct, že je na kůži velmi příjemný a krásně voní! Doufejme, že mi tedy bude opravdu vyhovovat :-) 

• DERMACOL AROMA RITUALS IRISH COFFEE SPRCHOVÝ GEL - 250 ml
Trošku jsem měla strach, protože kávové věci mi vždy úplně nevyhovují, ale nakonec to vypadá, že tenhle sprcháč bude super! Po "očuchání" jsem zjistila, že voní jako čokoládový šampon, který jsem kdysi používala.. a mě taková vůně voní. Je mi ale jasné, že to není vůně pro všechny. Každopádně za mě plusko :-)

• DOVE ADVANCED HAIR SERIES OXYGEN & MOISTURE ŠAMPON - 250 ml
Z tohoto produktu jsem přímo nadšená, protože šampon od Dove jsem ještě nikdy neměla. Navíc tento je v opravdu pěkném, luxusním balení. Takže se moc těším, až vyzkoužím. Jedná se tedy o šampon, který by měl vdechnout život jemným a zplihlým vlasům a dodat jim až o 95% větší objem. Tak na to jsem opravdu zvědavá!

• RIMMEL LASTING FINISH NUDE MAKE-UP - 30 ml
Zrovna před nedávnem si tento make-up koupila moje mamina a nemůže si ho vynachválit. Takže ho také velmi ráda vyzkouším. Jediné mínus je, že se jedná o odstín 100, takže mám trochu strach, aby nebyl příliš světlý, jelikož já většinou používám odstíny 020/200. Ale tak přes zimu by mi mohl vyhovovat :-)

• L´OREÁL PARIS SKIN PERFETION SÉRUM - 30 ml
Tohle sérum by mělo zmenšovat póry, sjednocovat a rozjasňovat pleť a redukovat první vrásky. Už jsem se tu několikrát zmiňovala, že nerada na svou pleť používám produkty na vrásky, ale jelikož tohle je na redukci prvních vrásek, asi si ho nechám. Přeci jen už mi pomalu na tu třicítku taky táhne (ha ha :D), takže jsem zvědavá, jaké bude :-)

• ALVERDE EYE CATCHER ŘASENKA
Abych se přiznala, ještě jsem žádnou řasenku od Alverde nezkoušela, takže tohle bude moje premiéra. Dle balení vypadá opravdu pěkně, kartáček je velmi zajímavý, takže doufám, že se s ní budou řasy pěkně líčit :-)

• MAXI VITA VITAMIN C KOMPLEX + ACEROLA + ŠÍPEK + ZINEK 
Vitamíny v tomhle období nikdy nepřijdou na škodu, takže jsem ráda, že se v boxu objevily :-) Za mě velké plus.

• KOTEX ULTRA NORMAL HYGIENICKÉ VLOŽKY
Vložky se ve většině domácností nikdy neztratí, což platí i u nás :-)

• WASA DELICATE THIN CRISP - 190 g
Tohle mě opravdu zaujalo! Dle popisu se totiž jedná o extra tenké křupavé plátky chleba s rozmarýnem a mořskou solí. Jsem teda opravdu moc zvědavá, jak bude chutnat :-)

• CHIMPANZEE QUICK MIX SACHARIDOVÁ VÝŽIVA - 42 g
Jedná se o vyváženou směs cereálních obilovin, kakao, med a sójový lecitin. Je navíc vhodná i pro vegetariány. Každopádně, s touto výživou nemám žádnou zkušenost, akorát mám trošku strach, jak to bude chutnat :D No, ale určitě vyzkouším :)

+ vzorek RIA SLIP PREMIUM

Shrnutí: Lidi, jsem nesmírně spokojená :-) Kéž se na mě usměje štěstí i někdy příště. Moc doufám, že jsem neotevřela svůj poslední DM box, protože mi opravdu udělal radost a vykouzlil úsměv na tváři. Už se těším, až se pustím do testování nových produktů!

14 komentářů:

  1. Ach ja ti normalne zavidim, na me se opet neusmalo stesti. Ten dove sampon chci vyzkouset.
    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto perfektní složení v boxu :) Škoda, že se na mě teď štěstí neusmálo
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. mohu nabídnout DM box v Praze, kdybyste některá chtěla....přepošlu mail k vyzvednutí. napište si.
    mortrebo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!

      HOLKY PRAHA - KDO BY MĚL ZÁJEM O DM BOX, NEVÁHEJTE KONTAKTOVAT NA EMAILOVOU ADRESU: mortrebo@seznam.cz

      Vymazat
    2. už je u zájemkyně...

      Vymazat
  4. Produkty určite potešili :) Najviac ma zaujal Dove šampón

    theVandasdiary

    OdpovědětVymazat
  5. Já měla bohužel na dm box opět smůlu. Každopádně se opět vytáhli a obsah se mi moc líbí. Hlavně sérum L´oreál, make-up Rimmel a sprcháč od Dermacolu :)

    Zdravě krásná pleť s tónovacími krémy a nejen jimi...

    OdpovědětVymazat
  6. Paráda, gratuluji, že se k tobě dostal. Mně to zatím ani jednou nevyšlo. Tento box se mi moc líbí, využila bych z něj vše :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  7. Teda,..gratuluji :)...rekla bych ze, box se opravdu vydařil :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem z boxíku nadšená, líbí se mi více než ten podzimní! Z tohoto využiji vše! Chlebíčky jsou výborné :-)
    Recenze kosmetiky

    OdpovědětVymazat