středa 21. ledna 2015

NEW IN ~ ELF & AVON

Po krátké pauze jsem si pro vás opět připravila článek na téma Beauty NEW IN, jelikož s novými kosmetickými produkty se u mě roztrhl pytel. Články stále přibývají pomalu kvůli problémům s pořizováním fotografií, ale 30 denní reklamační lhůta se blíží ke konci, takže si myslím, že během týdne už vše bude při starém. Zároveň bych snad měla mít během týdne dokončené zkoušky, jelikož mi zbývají poslední dvě :-) Držte mi proto palce!
Stíny od kosmetické značky E.l.f. jsem získala díky výměně na votoč vohoz, kde jsem nabízela některé kosmetické produkty, které nepoužívám. Na oplátku jsem si já vybrala tedy toto duo očních stínů. Zatím jsem je teda zkoušela jen na ruce, ale vypadají moc hezky. Jsem zvědavá tedy na jejich výdrž na víčkách :-) Očekávejte recenzi. 
A tady mám ještě jeden opožděný dárek k Vánocům, který jsem dostala někdy na začátku ledna od rodiny přítelova strýce. V papírové bílo-červené tubě se Santa Clausem se nachází rozpustné kouličky do koupele, které teda nádherně voní a to je mám ještě pořád v tom igelitovém obalu :-) Vůně Miami party voní pak přímo úchvatně, je to taková svěží vůně, která mi opravdu nějak připomíná léto :-)

10 komentářů: