neděle 2. listopadu 2014

SPOTŘEBOVÁNO ~ ŘÍJEN 2014

1. L´OREÁL ELSEVE FULL REPAIR 5
Tento šampon jste mohli vidět i v minulém spotřebováno. Takže hodnotím stejně jako minule - šampon je fajn, příjemně voní, vlasy jsou po umytí opravdu pěkné, akorát nemám dojem, že by poškozené vlasy byly nějak lepší :/ Ale nestěžuji si jinak, myje se s ním dobře.
2. GARNIER DEODORANT
Tento deodorant od Garnier jste už před několika měsíci taky mohli vidět ve spotřebováno. Musím říct, že vůbec není špatný - i příjemně voní, akorát brání pocení méně, než třeba deodorant od Rexony nebo Dove, kteří patří mezi mou absolutní topku :-)
3. NEVO DEAD SEA SPA HAND&BODY LOTION
Tak tenhle krém byl úplně úžasný. Hrozně ráda jsem se s ním mazala. Kladnou recenzi na tento krém jste už také mohli vidět na blogu - kdo si ještě nestihl přečíst, tak můžete napravit kliknutím SEM.
5. MISS SPORTY SO MATTE PERFECT STAY MAKE-UP
Tento make-up jsem si koupila v akci před létem, abych neplýtvala zbytečně lepší make-upy, když se člověk potí a nechodí do školy nebo někam do společnosti. Ze začátku byl celkem přijatelný na tu cenu, žádné extra zázraky v oblasti krytí se nekonaly, ale na takové to obyčejné nošení byl celkem fajn. Jenže, před pár dny jsem zjistila, že už se s ním absolutně nedá líčit. Po nanešení se začne drolit a úplně to zohyzdí celý obličej. Takže ještě tam kousek je, ale už se nedá používat. 
6. FLEUR DE SANTÉ RADIANT BLUSH
Tahle tvářenka byla v mém úplně prvním Ladyboxu - v listopadu 2012 :-) Od té doby jsem jí pravidelně používala a teprve před pár dny mi došla. Byla to nádherná růžová barvička a neskutečně ráda jsem jí používala. Recenzi na ní si můžete přečíst TADY.
7. ESSENCE SUN CLUB BRONZER
Další z mých velice oblíbených produktů. Koupila jsem jej ve výprodeji Essence v lednu minulý rok, od té doby jsem ho používala téměř každý den, takže mi vydržel opravdu hodně dlouho. Hrozně mě mrzí, že se jedná o produkt, který už neseženu, jelikož bych si ho koupila hned znovu :-)
8. VZORKY MIXA
Po dlouhé době jsem se taky dokopala k tomu, abych trochu snížila zásoby svých pytlíčkových vzorků. Rozhodla jsem se sáhnout po Mixe, a to konkrétně po regeneračním promašťujícím tělovém mléku (větší pytlíček) a krému proti začervenání. Oba vzorky byly super, ale větší hodnocení se k tomu psát nedá, jelikož jestli by mi produkt seděl či ne se nedá poznat z jednoho použití :-)

8 komentářů:

  1. ten makeup od Miss Sporty není nejhorší, ale ze začátku jsem s ním byla docela spokojená a pak se začínal stejně jako u tebe drolit po aplikaci :/

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem akorát vzorečky od Mixy a sešlo se mi jich víc a byly super, tak jsem si říkala, že bych si od Mixy koupila ráda nějaké krémy. Teď má od Mixy micelárku a spokojená jsem moc :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Jo taky jsem zažila drolení, ale u tohodle ne, ale u Rimmel té jeho starší verze, to byla hrůza a ještě k tomu fleky na obličeji no prostě hnus :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda, že se už nedá sehnat ten bronzer od Essence, hned bych jej brala :)

    REALASH GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Měla jsem masku z té řady jako si měla šampon a ta byla fajn :) Jinak tyhle Garnier deodoranty jsem dřív používala pořád :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  6. Deodorant používám úplně stejný, střídám ho ještě s jeho růžovým provedením:) A jsem spokojená:)
    S Mixou stále žádné zkušenosti nemám. Snad jednou..:)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  7. Are you exhausted from searching for bitcoin faucets?
    Triple your claiming speed with this new BTC FAUCET ROTATOR.

    OdpovědětVymazat
  8. If you're looking to BUY bitcoins online, Paxful is the #1 source for bitcoins as it allows buying bitcoins by 100's of different payment methods, such as Western Union, MoneyGram, PayPal, Visa, MasterCard, American Express and even exchanging your gift cards for bitcoins.

    OdpovědětVymazat