neděle 20. července 2014

TOP KOSMETIKA Z LADYBOXU II.

Na začátku října minulého roku jsem tu zveřejňovala článek s Top kosmetikou z Ladyboxu, kde jsem vybrala produkty ze 4 krabiček, které jsem do té doby měla, a byla jsem s nimi spokojená. Nyní jsem si pro vás připravila opět top kosmetiku z Ladyboxu, ale z dalších krabiček - tedy od října 2013 až po červen 2014. 
Prvním produktem, který bych vám ráda představila, je Krém na ruce a tělo od značky NevO Dead sea SPA, který jste mohli nalézt v únorovém boxu. Mě osobně velmi vyhovuje konzistenčně, je takový hutnější a stačí ho opravdu malá troška na tělo. Dle mého názoru opravdu dobře hydratuje pokožku, což je jedna z nejdůležitějších věcí, co od krému vyžaduji - dokonce v tomto případě přežiju i horší vůni.. což zrovna si myslím, že by takto dobrý krém mohl klidně vonět o něco lépe.
Když už jsme u těchto produktů, tak mým dalším oblíbencem je Tělové máslo od Fennel s okurkou a melounem. Tento produkt jste mohli najít v dubnové krabičce krásy. Mě osobně velmi vyhovuje, akorát má o něco horší hydratační schopnosti než předcházející zmíněný krém a je potřeba (alespoň u mě) nanášet větší množství. Naopak proti kolegovi zase o dost lépe voní. V některých recenzích jsem četla, že je vůně dost chemická, což mě osobně teda vůbec nepřijde. Tady asi opět platí, že tisíc lidí = tisíc chutí.
Ještě chviličku u těch krémů zůstaneme, protože další v řadě je Univerzální krém od Lavery, který používám na obličej před nanesením make-upu. Jelikož mám smíšenou pleť, zjistila jsem, že potřebuje prvně dobře hydratovat - a že se v závěru dokonce i méně mastí. Velmi příjemně mi voní a opravdu se mi zdá, že mám po něm lepší pleť, takže jsem s ním spokojená na 100% a určitě si pořídím plné balení tohoto krému. Tento krém jste mohli objevit v březnovém Ladyboxu.
Anatomicals Day and Night spot stick jsem nalezla jako bonus v dubnovém ladyboxu, a jelikož jsem ten typ, který bohužel na akné trpí, tak jsem tento produkt velmi uvítala. Pokud se mi udělá nějaký větší pupínek a nejsem zrovna líná, tak tento produkt používám. Popravdě, nevím jestli dělá nějaké velké zázraky, protože ho nepoužívám úplně pravidelně, ale určitě se pak člověk cítí líp - a je aspoň s vědomím, že něco pro pleť udělal :-)
Sleek lesk na rty jsem objevila v červnovém Ladyboxu. Ze začátku byl pro mě velkým zklamáním, jelikož po rozdělání neskutečně zapáchal - jako by byl už prošlý nebo tak něco, takže v článku není ani vyfocený, jelikož jsem měla tu chuť ho hnedka hodit do koše. Pár dní jsem ho nechala být a vůně se absolutně změnila (což jsem nějak nepochopila) a voní naprosto úžasně (meloun) a navíc je to přesně ten typ lesku na rty, který vyžaduji. Má takovou "matlavější a hutnější" konzistenci a díky tomu na rtech drží neskutečně dlouho a dobře.. Navíc si vychvaluji příjemnou barvu, která na rtech vypadá víc než dobře.
Catrice řasenka byla k nalezení v říjnovém boxu. Je to přesně ten typ řasenky, který mám v oblibě. Má větší štěteček, který mi vyhovuje nejvíce. Jejím malým mínusem je to, že se dost patlá i mimo místa, kde by měla být. 
Catrice gelová rtěnka Ultimate Shine v odstínu 060 byla stejně jako řasenka v říjnovém boxu. Opět u mě neskutečná spokojenost, vyhovuje mi barevně - ačkoliv některé z vás by mohla trochu vyděsit, jelikož se jedná o opravdu sytě růžový odstín, ale žádný strach, na rtech tak sytá není. 
A v poslední řadě tu mám oblíbence z poslední - tedy červnové krabičky - a tím je báze pod oční stíny od LaSplash. Tahle báze je v podstatě moje první báze vůbec, jelikož nemám vyloženě problém s tím, že by mi stíny nedržely, takže jsem nikdy neměla vyloženě tu potřebu si ji koupit. Každopádně, jsem opravdu ráda, že se ke mě dostala, protože stíny drží opravdu o dost lépe než bez ní.. a už si nějak nedovedu představit, že bych se bez ní líčila.

4 komentáře:

  1. Catrice rtěnka je prostě nejlepší :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. tu řasenku jsem taky měla a je fakt skvělá, dělá nádherný objem, vyrovná se mnohem dražším kouskům!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak mám jen tu rtěnku (je opravdu super), ale zaujal mě i Fennel se svým máslem a taky věřím, že Nevo krém musí být super :)

    OdpovědětVymazat