čtvrtek 31. července 2014

BRANDNOOZ BOX ~ ČERVENEC 2014

S menším zpožděním vám i já přináším info článek o úžasné krabičce s jídlem. Včera jsem se teprve vrátila z dovolené, kde jsem byla se svým přítelem a s bratrem a box už na mě pěkně čekal doma. Bohužel mě poprvé v životě čekalo mírné zklamání, jelikož jsem po otevření zjistila, že box neobsahuje láhev Nordic ice Jablko, která byla uvedena na úvodním dopise. Naštěstí jsem tuto maličkost ihned vyřídila s vedením Brandnooz a láhev bych měla najít v srpnovém boxu, na který se - v rámci předplatného - už samozřejmě mohu těšit. Nyní se pojďte podívat, co box tedy obsahoval.
1. Chio Big PEP - cena: 19,90,- (60 g), na trhu od června 2014 
Máme tu první novinku! Tyhle snacky s příchutí uzené slaniny chutnají opravdu výborně. Byly taky prvními, které z krabičky zmizely. Za mě určitě palec nahoru. Fakt chutné!

2. Mixit Křupavé Mango&Physalis - cena: 49,- (19 g), na trhu od jara 2014
Pytlíčky od Mixit mi vždy udělají radost, takže jsem i neskutečně zvědavá na tento exotický mix, který obsahuje mrazem sušené mango a physalis. Zajímavé!

3. Krit Original - cena: 17,90,- (100 g), na trhu od dubna 2014
Tak tyhle slané krekry se určitě neztratí, a myslím si, že se v naší domácnosti ani moc dlouho neohřejí :-)

4. Kávenky Cappuccino-Skořice - cena: 8,90,- (50 g), na trhu od května 2014
Tak Kávenky jsou určitě dobré sušky, já osobně je mám jednou za čas opravdu ráda a ke kávě jsou opravdu fajn.
5. Lotus Crunchy - cena: 84,90,- (380 g), na trhu od ???
Mňam! Mňam! Tohle je prostě něco pro mě!! Už když jsem toto balení poprvé ochutnala (měla jsem ho v Německé verzi Brandnooz boxu), tak jsem si ho absolutně zamilovala. A jupííí, už ho mám doma zas! Musím říct, že tato verze s kousky sušenky Lotus mi chutná více než čistá jemná pomazánka, takže jsem nadšená!

6. X-life Krtečkova přesnídávka - cena: 15,- (190 g), na trhu od léta 2013
Tohle je podle mého názoru naprosto boží! Jak už jsem se tu několikrát zmiňovala, pokrmy či nápoje s postavou Krtečka i čehokoliv na tento způsob mi příjde naprosto roztomilé a strašně nad tím juchám :D takže zítra bude asi přesnídávka k snídani..

7. Lotus Biscoff Twinpack - cena: 8,90,- (25 g), na trhu od ???
Tak mě osobně produkty od Lotusu v boxu vždy potěší, protože mi tyhle sušenky moc chutnají, takže už se těším, až si dám odpoledne kávičku a k tomu buď tyhle sušky a nebo Kávenky :-) 
8. Hellmann´s Majonéza na bagety - cena: 39,90,- (250 ml), na trhu od července 2014
Tak tomuhle já říkám PARÁDA! Za prvé se jedná o absolutně nový produkt, který můžeme doma vyzkoušet, navíc se jedná o majonézu na bagety.. takže wow! Už se strašně těším, až vyzkouším a vytvořím si doma úplně luxusní bagetu.

9. Penam Fit den - cena:20,- (250 g), na trhu od července 2014
Další super novinka! Tenhle chléb mi udělal celkem radost a už se těším, až si s maminou dáme. 
BONUS: Hellmann´s Green Pepper Sauce 
Opět jsem využila bodíků z věrnostního programu, který si u Bradnooz velice pochvaluji a ze tří produktů jsem si vybrala tuto pepřovou omáčku, která se naprosto skvěle hodí ke grilovanému masíčku a doma nám všem velmi chutnala. Jelikož se u nás celkem často griluje, tak tahle omáčka byla jasná volba! :-) Super bonusový produkt, který opravdu potěší.

Shrnutí: Až na malý nedostatek v podobě chybějícího produktu (což mě teda opravdu zamrzelo, ale zas chápu, že takové chyby se stanou opravdu lehce), o kterém jsem se zmiňovala hned na začátku článku, jsem s boxem OPĚT na nejvýš spokojená. Všechny produkty nám doma vyhovují a už se nemůžu dočkat, až vše řádně ozkoušíme a ochutnáme. A jako tradičně je tu také zúčtování. Za všechny produkty, pokud byste je nekoupili v nějaké akci, slevě či výprodeji byste dohromady zaplatili 264,- + 79,- za láhev (která mi bohužel v boxu chyběla a můžu se na ni těšit až v srpnovém boxu).

2 komentáře:

  1. Já jsem s boxem nadmíru spokojená :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Obsah boxu se jim teď povedl, ale ne vždy se mi teda líbí :-)

    OdpovědětVymazat