středa 6. ledna 2016

NEJ KOSMETIKA ZA ROK 2015 PODLE KETRIN

Ahoj kočky,
i já nesmím zůstat pozadu s nej kosmetickými produkty za rok 2015. Musím říct, že bylo těžké vybrat jen pár, protože mám hodně oblíbených produktů, nicméně vybrala jsem ty, které tak nějak nejvíc používám, a které si třeba kupuju i pravidelně.. No pojďte se mrknout :-)
1. Carmex balzám na rty
Musím říct, že když jsem našla tento balzám v jednom z Beauty Bagů, moc jsem radostí neskákala - tedy jen do doby, než jsem ho vyzkoušela. Na první pohled vypadá totiž jako obyčejná vazelína, navíc s velice zvláštní vůní - ani nevím, jak bych jí popsala. Voní mi to trochu jako Alpa namíchaná se žvýkačkami. Jenže po vyzkoušení jsem se do tohohle balzámku zamilovala. Na rtech příjemně chladí a opravdu účinně pomáhá proti pálení rtů a šupinkám. Musela jsem ho dokonce objednat i svému bratrovi, který hooodně trpí na suché, rozpraskané rty.. a taktéž si tedy tenhle balzám velice pochvaluje. Takže tohle určitě nebude mé poslední balení. Už se chystám objednat si další :-) Jediná nevýhoda je, že se musí aplikovat prsty, nicméně v tomhle případě ráda přivřu oči.

2. Makeup Revolution paletka očních stínů Iconic 3
Tuhle paletku jsem si zakoupila hned poté, co se objevila kosmetika Makeup Revolution v sítích drogérie Rossmann. Jelikož si poslední dobou oči příliš nelíčím, je tohle více méně jediná větší paletka očních stínů, kterou vlastním, ale já jsem s ní tedy opravdu velice spokojená. První věcí je, že jsem naprosto (a to i teď) okouzlená škálou barev, které paletka obsahuje. Dokážu totiž využít všechny stíny z této paletky, a navíc k sobě stíny i krásně ladí. Velice kladně také hodnotím sytost a výdrž stínů. Velice dobrá je i cena - paletku zakoupíte za 199,- Přemýšlím, že bych si do budoucna zakoupila ještě nějakou paletku od této značky, nicméně nechci předbíhat :-)

3. Parfém Bruno Banani Dangerous Woman a vůně Katy Perry Killer Queen
Během roku 2015 jsem také vyzkoušela mnohé vůně, z nichž se mými oblíbenými staly hlavně tyto dvě. Z parfémů je to určitě Bruno Banani. Mám teď již druhé balení a jsem z té vůně stále unešená. Tak nádherně voní! Miluji hlavně ten nádech vanilky. Navíc miluju to, když ze sebe vůni cítím i hodiny po tom, co jsem jí na sebe aplikovala. Tohle je prostě moje srdcovka ♥
Z vůní jsem si pak velice oblíbila Killer Queen od Katy Perry, a určitě jsem už uvažovala i nad tím, že bych si pořídila parfém. Vůně je to totiž opravdu nádherná. A také je dlouhodobě cítit jak z oblečení, tak z kůže, takže jí opravdu mohu doporučit :-)

4. Rimmel řasenka Scandal Eyes
Tohle je taková moje stálice. Kupuji si jí více méně stále dokola - občas tedy s malým prostřídáním (abych také vyzkoušela něco nového) - nicméně žádná řasenka mi nevyhovuje tolik, jako tato od Rimmel. Takže jí zde náleží právoplatné místo.

5. Dermacol micelární voda
Opět produkt, který mohu zařadit mezi své stálice. Dermacol micelární vody mi prostě velice vyhovují. Nepůsobí na mou pleť vysušujícím dojmem, navíc pěkně odličují a rozhodně mě po nich nepálí pleť. Jsem opravdu spokojená :-)

6. UMA profesionální paletka
Je to až k nevíře, že jsem se tuto paletku rozhodla zařadit do svých oblíbenců. Hlavním faktem je to, že jí vlastním teprve od prosince - ANO, čtete dobře. Nicméně musím říct, že jsem s ní opravdu spokojená. Korektory jsou krásně krémové, dobře se roztírají, nezalézají do menších vrásek a v mém případě i docela dobře kryjí. Jediné, co mi úplně nevyhovuje je ten 4. - rozjasňovač, a ten aplikátor, kterým se tedy korektory hodně špatně nanášejí. Nicméně to jsou jen takové maličkosti, jinak ho hodnotím opravdu hodně dobře.

A jaké jsou vaše nej kosmetické produkty za rok 2015?

20 komentářů:

  1. Na tú paletku od MR som naozaj zvedavá, pretože mi má prísť! A ten Carmex ma dosť láka:)
    Dermacol micelárky aom ešte neskúšala, ale veci od tejto značky mám veľmi rada!
    Pozývam teba a tvojich čitateľov na moju giveaway, budem rada, ak sa zapojíš:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  2. Carme byxh xhtěla vyzkoušet, když na něj všichni pějí ódy;)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Carmex mám v tubě a používám ho vždycky na noc, je super :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  4. Ten balzam na pery od Carmex je aj mojím veľkým obľúbencom a paletky od Makeup Revolution sú jednoducho super :) Kvalitné a za rozumnú cenu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Carmex mám akorát s příchutí třešní je opravdu super. :) Micelární vodu mám také velice ráda. A nějakou tu paletku bych si od této značky velice ráda pořídila. :) Katty Perry parfém si vážne pořid, mám ho a stříkám ho furt je to nádherná vune, která fakt vydrží a cítím jí na tom oblečení i tri dny po nastríkaní :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  6. Paletka od MR je úžasná! Taky ji mám, takže souhlas. Micelárka od Dermacolu je taky skvělá, jemňoučká k pleti :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  7. Carmex mám v tubičkovom balení a nejako sa mi až tak extra výživný na zimu nezdá, nie je zlý, ale EOS sa mi zdá lepší čo sa hydratácie týka. S riasenkami Rimmel s tebou plne súhlasím, táto zelená navyše riasy naozaj nezaťažuje, sú také ľahké, ani neviem o tom, že mám na očiach riasenku. Porovnateľne dobré sú aj Maybelline riasenky, no tých som otestovala podstatne menej než týchto Rimmeláckych. Od Rimmelu mám veľmi rada aj laky na nechty, hlavne tie Lycra Pro. A ešte u mňa minulý rok zabodoval suchý šampón Batiste.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já mám naopak - EOS nehodnotím zle, vyhovuje mi, ale Carmex je k mým rtům prostě lepší :-)

      Vymazat
  8. S řasenkou Scandaleyes s tebou naprosto souhlasím. Za mě nejlepší řasenka z drogerií.

    OdpovědětVymazat
  9. O Carmexe som počula a zdá sa byť veľmi dobrý. Pekný článok.

    KATES WORLD

    OdpovědětVymazat
  10. Carmex mám rada ! :) super produkty :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkná změna vzhledu blogu :) Carmex mám taky ale v tubičce a je fajn
    Můj asi nej produkt za rok 2015 je tělové mléko od Neutrogeny a lak na rty od Catrice :)

    OdpovědětVymazat
  12. S paletkou od makeup revolution naprosto souhlasím, ta je i mezi mými oblíbenci. Minulý rok jsem si hodně oblíbila másla na rty od Astoru. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  13. Carmex je i mým favoritem minulého a vlastně i předminulého roku. Přemýšlím i o verzi s aplikátorem, kterou bych měla pořád u sebe. :) A moc se mi líbí nový vzhled blogu, je to tu fakt útulné a krásné. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tento rok som si kúpila vo Viedni konečne Carmex balzam a skutočne si ho neviem vynachváliť. Kika - Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  15. To je změna! Nový vzhled je super :)) Jinak Carmex mám moc ráda.

    Benefit They're Real

    OdpovědětVymazat
  16. Paletku od Revolution Iconic mám taky, nicméně vlastním verzi Elements, tedy 11 stínů matných a jen jeden třpytivý a je to hrůza. Stíny jsou špatně pigmentované a šíleně práší, dnes nebo zítra na ni vydám recenzi u mě na blogu :). Carmex je fajn, sama jsem jeden měla, bohužel jsem ho asi vytratila na dovolené :/, tak si budu muset při nějaké příležitosti objednat nový.
    Máš moc hezký design, jen mi nejde pod menu lištou odkliknout, že souhlasím s použitím souborů cookie, takže tam mám takový šedý pruh, ale nevadí :).
    Mezi blogerkami jsem nová a budu moc ráda, když se podíváš na můj blog, zanecháš komentář, nebo se staneš mým pravidelným čtenářem :). -> fancy-ss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahaa, super, díky za info :-) Bohužel jsem tedy extrémně netechnický typ, takže nevím, jak se tomu vyvarovat :/

      Vymazat
  17. Řasenky Rimmel mám ráda a zbytek jsem nezkoušela. Super tipy :)

    STYLE WITHOUT LIMITS

    OdpovědětVymazat
  18. už dlhšie pozerám po značke Makeup Revolution a tieto paletky majú veľmi podarené :) pekný článok :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat