neděle 8. června 2014

PERNŠTÝNSKÁ NOC ~ 2014

Stejně jako každý rok v červnu, se u nás v Pardubicích opět konala Pernštýnská noc. Při této příležitost ožije pardubické Pernštýnské náměstí a Zámek jarmarkem s ukázkami lidových řemesel a folklórních tanců. Jako tradičně jsem se přišla alespoň podívat, jelikož takové akce mám moc ráda :-)
Na tuto akci jsem vyrazila se svým přítelem, prvně jsme si udělali procházku po zámecké zahradě, kde jsou k vidění pávy a kozičky :-) Udělala jsem také pár fotografií zámku, jelikož se stavba již začala ponořovat do tmy, ale věže byly krásně osvíceny zapadajícím sluncem, což vypadalo moc hezky. 
Také jsme si dali trdelník se skořicí :-) Byl naprosto výborný.
Jelikož všude bylo celkem dost lidí, všechny zahrádky v restauracích a kavárnách na náměstí i okolí byly plné, tak jsme se rozhodli, že si vylezeme na Zelenou bránu, odkud je krásný výhled do okolí. Zde je tedy pár fotek :-) Na fotce nahoře můžete tedy vidět Pernštýnské náměstí, s dvěmi pódii, kde si diváci mohli vychutnat vystoupení různých folklórních souborů (a to nejen z Pardubic). Také hromadu stánku, kde byly k dostání různé sladkosti, sýry, ořechy, oblečení, kůže, keramika, šperky, dřevěné výrobky, medovinka, víno, a tak dále.. 
Zde jsem zachytila pohled směrem k centru města - oranžový nápis v dáli je Cinema city, které sídlí v nákupním centru AFI Palác Pardubice.  
Pohled na Staré město, kostel sv. Bartoloměje a zámek v dáli. 

2 komentáře:

  1. mňam, to trdlo bych si dala hned! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Trdelník jsem popravdě taky ještě neměla :D :D Ale tý jo máte krásné Pardubice :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat