středa 4. června 2014

INSTAGRAM ~ MAY 2014

S novým měsícem přichází i Insta článek s fotkami, které jsem zveřejnila v měsíci květnu. Některé jste měli možnost už vidět v jiných článcích. Také bych rovnou chtěla upozornit na nový design, doufám, že se vám líbí tak jako mě. Navíc probíhají ještě malé úpravy, takže kdyby něco blblo, tak se nedivte :-)
Jedna fotka z koncertu Mandrage :-)

To je tak, když si piju domácí ledové kafe a vychutnávám si krásné odpoledne společně s naší zvěří.

Jeden z mých nejnovějších úlovků z F-ZONE.CZ

Moje Essence sbírka - článek jste si mohli přečíst ZDE

OTÁZKA NA VÁS :-)
Jak se vám líbí nový design?

Každopádně, jsem vám chtěla ještě sdělit, že jsem si založila nový TUMBLR, takže pokud ho také vlastníte, nezapomeňte mě dát do odběru - také si vás tam šupnu :-)
Dále si vám dovolím připomenout i FB stránky tohoto blogu - CALL ME KETRIN FACEBOOK
A v poslední řadě samozřejmě připomínka insta - KETRIN´S INSTAGRAM

5 komentářů:

  1. Design se mi velice moc líbí! :))) Jsi šikulka :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti líbí :-) Snažila jsem se už o něco letního..

      Vymazat
  2. O článku jsem nevěděla, hned si ho du přečíst:-) A design je moc pěkný, krásně jednoduchý, nepřeplácaný :-)

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za velmi milou pochvalu :-) Jsem moc ráda, že se líbí.

      Vymazat
  3. Ten náramek je moc hezký:) Já jsem poslední dobou do zlatých doplňků hotová! A Essence, z tama mám taky řádnou sbírku;D Doufám, že sis Mandrage pořádně užila... :-))

    OdpovědětVymazat