úterý 11. února 2014

RECENZE ~ ESSENCE SUN CLUB PALETKA OČNÍCH STÍNŮ GLAMOUR-TO-GO

Není to tak dávno, co jsem psala recenzi na trio oční stíny od MUA, které v současné době patří mezi moje nejoblíbenější. Dnes tu pro vás mám recenzi na paletku od Essence, kterou jste mohli vidět v nedávném článku, kde jsem zveřejňovala produkty, které jsem ulovila ve výprodeji. Tím pádem je jasné, že mě tahle paletka vyšla na krásných 29,90,-

Opět mi velice vyhovuje barevná kombinace, ačkoliv konečně se nejedná o čiště hnědé stíny. Musím říct, že nejsou ani silně pigmentované, některé jsou se třpytkami, některé ne - a trochu práší, ale není to zas úplně tak zlé.
Na této fotce jsem se pokusila zachytit první 4 odstíny (z té horní čtyřky). Sami můžete vidět, že první dva odstíny nejsou silně pigmentované - já je používám na rozzáření oka (do vnitřních koutků a pod obočí), protože jsou spíš hodně třpytivé. Mě osobně to velmi vyhovuje, na očích se mi to opravdu líbí - na fotce nejsou tyto stíny téměř zřetelné. Co se týče těch dvou hnědých odstínů - ty jsou pigmentované podle mě opravdu dost :)

Zde jsem se pokusila zachytit 4 odstíny z té spodní řady, také nejsou silně pigmentované, ale mě to opravdu vyhovuje. Jsem radši, když stíny nepůsobí, jako by vám někdo rozflákal obličej :-) 

Abych celkově stíny zhodnotila.. Jsou to moje první stíny od Essence a když vezmu cenu, za kterou jsem je koupila, tak vůbec nelituji. Dá se říct, že jsou i celkem dobré ve výdrži, jelikož jsem se nalíčila dopoledne a teď večer jsou pořád na svém místě - akorát jsou možná o něco vybledlejší. Trochu práší, ale neřekla bych, že je to horší než u stínů od MUA.. takže za tuto paletku dávám s radostí 4 kočky z pěti.

6 komentářů:

  1. Paletka vypadá dobře, ale možná bych brala trošku sytější barvy:)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné odstíny :) ty hnědý by se mi opravdu líbily :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem si ji velice oblíbila :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Super recenzia :) Najprv som si z akéhosi dôvodu myslela, že stáli 29,90 Eur, takže som sa trochu zdesila :D Potom som si uvedomila, že myslíš koruny a myslím, že to je super cena :) Najviac sa mi páčia tie 4 na pravo :)

    www.petushs.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. tahle paletka vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem ve výprodeji sehnala 01(jmenuje se South beach, aspoň myslím :DD) a mám vlastně stejný názor :))

    Pokukovala jsem po ní už od té doby co se objevila na pultech, ale vždycky vyhrálo něco jiného a za 29,90 (já jí kupovala v Německu, stála mě 0,95 takže vlastně ještě míň) jsem jí tam nemohla nechat.

    Práší docela dost, ale po tom co jsem vyhodila ten aplikátor co byl u nich to už není tak hrozné :D
    Jediné co mě na ní mrzí je ta tmavě modrá, ta je moc pigmentovaná, to jsem nečekala. :(

    Na tuhle hnědou jsem taky koukala, jenomže béžových a hnědých stínů mám tolik...

    OdpovědětVymazat