pátek 22. března 2013

DEER BRACELET

Jelen.
Ke své objednávce z jedné zahraniční stránky jsem dostala jako dáreček tento náramek s jelínkem. Mám z něj neskutečnou radost a vůbec ho nechci sundávat z ruky. Hlavička jelínka je zdobená kamínky - snažila jsem se je zachytit na té druhé fotografii, ale bohužel je to trochu rozmazané. 


Musím se přiznat, že už dlouho jsem chtěla nějakou věc s jelenem, ale pořád jsem se nedokopala k tomu, abych si nějakou pořídila. No, a teď osud zasáhl, a jelínka mám doma. :)

6 komentářů:

  1. woooooooooooow!
    ty máš teď nějak spadeno na zvířátkové vzory! :D
    a všechno je boží!♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ten náramek je úžasný, moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Wow! Vypadá skvěle :) Co sis objednávala, že ti udělali takovou radost náramkem? :)

    OdpovědětVymazat
  4. v tomhle jsme na tom úplně stejně :D .. ale ted se mi celkem daří na votočtu tak aspon tak mi přibude něco nového do skříně.. aspon na pár obléknutí :D :D

    OdpovědětVymazat