pátek 3. ledna 2020

Hlásím návrat, ale ne tak úplně

Ahoj, zdravím vás všechny po takové době,

ani si nedovede představit, jak mi blogování chybělo. Nicméně, dny plynou tak hrozně rychle, že než se člověk naděje, uplyne pěkná řádka týdnů (v mém případě i let). Každopádně píšu hlavně proto, abych vám všem oznámila, že jsem se rozhodla ke svému koníčku vrátit. Ne ale tak, jak si možná myslíte. Tento blog byl můj miláček, ale za tu dobu se přihodila velká spousta věcí, člověk se mění a já jsem se, co se týče blogu, rozhodla vydat jinou cestou. Nechceme se mi ale ničit celou mou práci, proto jsem se rozhodla, že bude jednodušší si založit jiný blog.


Proto budu moc ráda, když mě navštívíte na mém novém blogu VNÍMEJ

Předem vám všem moc děkuji, že jste CMK navštěvovali. Jsem šťastná za všechny ty krásný komentáře a za krásný chvíle. No, budu ráda, když mě navštívíte i na mém novém blogu.

Mějte se všichni moc fajn :-)
K.


1 komentář:

  1. Ahoj, koukám, že se vracíme po pár letech ve stejné chvíli. :) Mrknu se na tvůj nový blog, já nejspíš budu psát na ten můj původní, i když už to nebude kosmetika :)

    OdpovědětVymazat