neděle 29. ledna 2017

VÝPRODEJ ESSENCE ~ LEDEN 2017

Krásnou neděli přeji,

pokud můj blog sledujete pravidelněji, tak víte, že pravidelné půlroční výprodeje značky Essence sleduji a vždy si aspoň nějakou maličkost zakoupím. Letos hodnotím výprodej slaběji než ty předešlé. Moc věcí se nevyprodávalo celkově, a když už tak spíš nehtová kosmetika, stíny či nějaký ten lesk a tím to tak nějak skončilo. Dva produkty mě však zaujaly, a ty bych vám teď ráda ukázala :-) Výprodejová cena byla opět 34,90,-

Prvním produktem je transparentní pudr Stay All Day. Myslím, že zakoupit takovýto pudr za 35,- se opravdu vyplatí, a že by ho ve své kosmetice měla mít každá žena, která pudr opravdu potřebuje. Už jsem kdysi jeden transparentní pudr od této značky měla a byla jsem celkem spokojená, tak doufám, že tedy bude spokojenost i s tímto.

Druhým produktem je tvářenka blush ball v odstínu 30 cinnamon candy, kterou díky jejímu zakulacenému tvaru lze aplikovat přímo na tvář a pak rozetřít prsty. Mě osobně ta barvička moc zaujala, ale dokázala bych si jí představit spíš k letnímu líčení. Nicméně z tohoto nákupu mám velkou radost.

A co jste si pořídili ve výprodeji vy?

5 komentářů:

  1. Na žádné výprodeji jsem zatím nebyla, ale ten pudr se mi líbí. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Zatím jsem žádný neabsolvovala.. :(

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes jsem se chtěla mrknout, ale jelikož jsem byla trhat zub, tak jsem do drogerky ani nesla, ale snad zítra mrknu :))) Ráda bych chtěla taky transparentní pudr.
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  4. Věřím, že máš z nákupu radost. Já se na výprodeje ještě nebyla podívat.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem dřív taky hodně obcházela výprodeje. "Nejhorší" na nich je, že jsem si toho přikoupila ještě hodně okolo, takže jsem pokaždý nechala v obchodech strašný peníze :-D . Teď už to dělám tak, že nikam nechodím, a jen když něco potřebuju, tak si to objednávám přes internet. Snažím se využít i slevové kupóny , které jsou lepší než výprodej :-) .

    OdpovědětVymazat