čtvrtek 13. října 2016

SPOTŘEBOVÁNO ~ SRPEN & ZÁŘÍ 2016

Ahoj, vítám vás u dalšího článku,

doma mě opět zlobí internet, tak jsem se dneska vypravila k mamce, abych taky konečně přidala nějaký článek a blog tu neležel jen tak bez jakékoliv aktivity. Každopádně brzy snad již budu psát z vlastního bytu, takže to pak snad bude taky jiné.. a především doufám, že to internetové připojení bude 100% lepší.

Nedávno jsem se zmiňovala, že čistě srpnové spotřebováno nebude, neboť jsem za srpen nespotřebovala téměř nic, a byla by škoda na to plýtvat samostatným článkem. Rozhodla jsem se tedy zveřejnit spotřebované produkty za srpen a září společně, a vy se teď tedy můžete podívat, které produkty za to podle mě stojí, a kterým se raději v obchodě vyhnout. Samozřejmě vím, že tisíc lidí, rovná se tisíc chutí, takže budu ráda, když vy do komentáře napíšete svůj názor k produktům, které jste třeba také už zkoušeli :-)
1. PALMOLIVE BEAUTY GLOSS ŠAMPON 
Výrobky od Palmolive mi většinou dost vyhovují, ale šampony úplně na 100% ne. Nemohu říct, že by vlasy po nich nebyly pěkné, nebo že bych měla problémy s vůní či pěněním. To vše je v naprostém pořádku, ale po delší době mi prostě přijde, že mým vlasům tolik nesedí. Tak to tedy bylo dosud se všemi šampony od Palmolive, které jsem měla, ale musím říct, že u tohoto jsem žádný problém neshledala. Takže bych si ho klidně koupila hned znovu.

2. FA SENSUAL&OIL SPRCHOVÝ GEL
Sprchové gely od FA si dost chválím, protože vždy mi příjemně voní. Tento rozhodně nebyl výjimkou. Vůně to byla naprosto nádherná. Určitě bych si ho koupila znova.

3. CANNADERM ŠAMPON PRO NORMÁLNÍ A MASTNÉ VLASY
Tento šampon jsem dostala od přítelovy maminky. Musím říct, že mi krásně voněl, dobře pěnil a velmi dobře splňoval to, co měl. Bohužel, to nebylo úplně vhodné, vzhledem k tomu, že čím jsem starší, tím mám vlasy víc vysušenější - a i když se mi ofina třeba více mastí, tak tento šampon opravdu proti mastným vlasům silně bojoval, a moje vlasy pak tento fakt nenesly zrovna dvakrát dobře, protože byly vysušené jako sláma. Takže určitě doporučuji někomu, kdo trpí na mastné vlasy, já bych ale asi v tomto případě musela sáhnout spíš po šamponu na suché vlasy.
4. MIXA ČISTÍCÍ MICELÁRNÍ VODA
Micelární vodu od Mixy jsem objevila v jednom z Glanc boxů a musím říct, že jsem si s ní hned padla do oka. Opravdu velice ráda jsem ji používala, jelikož měla příjemnou parfemaci. K mé pleti byla ideální. Čistila velmi dobře. Určitě bych si jí ráda někdy pořídila znovu.

5. DOVE INVISIBLE DRY ANTI-PERSPIRANT
Opět můj oblíbenec od Dove, hodně lidí si může stěžovat, že hodně dusí, ale mě osobně to nedělá žádné problémy. Nejvíce mi pomáhá proti pocení, a proto je pro mě absolutní jedničkou.

6. RIMMEL MATCH PERFECTION MAKE-UP
Nevím, jestli je to jen můj problém, ale má podivná pleť je k make-upu asi dost vybíravá. Neboť pokaždé, když si koupím make-up, tak mi zpočátku přijde, že mi tolik nevyhovuje. Jenže pak si na něj zvykne(u) a vlastně mi pak v závěru hodně vyhovuje. To byl příběh i toho make-upu. Takže musím říct, že jsem s ním byla spokojená. Dobře se roztíral, průměrně kryl, netvořili se po něm žádné šupinky, opravdu byl fajn.
7. NIVEA ČISTÍCÍ PLEŤOVÉ MLÉKO - VZOREK
Pleťová mléka sice nepoužívám, ale jelikož mi DM drogerie zaslala vzorek, tak jsem ho ráda aspoň vyzkoušela. Musím říct, že mi toto mléko od Nivei nepřišlo špatné, pleť pak byla příjemná na dotek, ale pro mě je stejně lepší očistit pleť čistící micelární vodou a pak teprve aplikovat vhodný krém. Ale jak říkám, jsem ráda, že jsem zkusila. Tento produkt určitě najde své fanoušky.

8. TODAY ODLIČOVACÍ VATOVÉ POLŠTÁŘKY
Tyto odličovací polštářky jste tu už mohli vidět. Jsem s nimi opravdu spokojená, protože hezky drží tvar, nepouští žádná vlákna a dobře se mi s nimi odličuje, takže to určitě není mé poslední balení.

A co jste spotřebovali v poslední době vy?

2 komentáře:

  1. Rimmel makeupy miluju;) MP byl můj první make-up od Rimmel, teď mám 25h lasting finish:)

    OdpovědětVymazat
  2. Palmolive šampony jsem ještě nikdy nezkoušela a nějak mě nelákají. Jinak Mixa micelární vodu jsem vyzkoušela a také mi moc vyhovovala. A Rimmel makeupy ja naprosto miluji :D
    Miska blog

    OdpovědětVymazat