neděle 14. února 2016

BRANDNOOZ ~ BONUS BOX

Ahoj všem :-)

Nemoc se mě pořád drží jako klíště, a ne a ne se jí zbavit. Naštěstí už to začíná být lepší. I ta kyčel už tolik nebolí, ale tak po více jak týdnu už by snad člověk mohl být fit, nebo ne? Dnes bych vám ráda ukázala bonusový boxík, který mi došel od Brandnooz. Tento box mi přišel v lednu, asi den po normálním tradičním brandnooz boxu, a ze začátku jsem tedy doopravdy nevěděla, o co se jedná. Tento bonusový box totiž nepřišel v tradiční zelené krabičce jako je tomu vždy, ale v normální velké kartonové krabici. Až po pár dnech jsem zjistila, že se jedná o jeden z dárečků k ročnímu předplatnému, které jsem si opět u brandnooz zařídila, takže jim za tento bonusový box moc děkuji a vy se teď můžete podívat na fotky, co se v něm ukrývalo :-) A že je toho víc než dost!





Jak můžete sami vidět, jedná se o produkty, které se v Brandnooz boxech už objevily. Mě osobně tedy tento bonusový box udělal ohromnou radost - za prvé jsem to nečekala, protože jsem nějak přehlédla reklamu, ve které Brandnooz box propagoval právě tyto bonusové boxy k ročnímu předplatnému, a za druhé jsem nečekala, že toho v krabici objevím tolik. Všechny produkty doma využijeme a já opět juchám ze Strongbow cideru, protože ho neskutečně zbožňuju ♥ Jsem opravdu nadšená.

A co vy? Kdo z vás se také může těšit z bonusového boxu? :-)

3 komentáře:

  1. Krásný bonusový box ti poslali a věřím, že ti udělal obrovskou radost. Obzvlášť, když jsi o něm nevěděla. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Bonusový box má parádní složení :). Tak ať se Tě nemoc brzo pustí

    OdpovědětVymazat
  3. No teda! Rozhodne skvele veci. :-) brzo se uzdrav. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat