sobota 23. ledna 2016

VÝPRODEJ ESSENCE ~ LEDEN 2016

Krásný sobotní večer,

už nějakou dobu jsem číhala po Essence výprodeji v drogériích, nicméně pořád a pořád nic, takže už jsem si začínala myslet, že letos snad zimní výprodej drogérie nemají. Nicméně jsem během minulého týdne onemocněla, takže jsem ve středu musela k doktorce... No, a po cestě jsem se stavila jen tak mrknout do DM drogerie a zrovinka tam paní prodavačka rovnala produkty, protože tím dnem jim výprodej začal. Takže jsem nemeškala, věci co mě zaujaly jsem hodila do košíku a pak jsem spokojeně utíkala domů. 

Musím se přiznat, že jsem se dlouho rozmýšlela. Opět jsem měla tendence si za tu zvýhodněnou cenu 34,90,- odnést i věci, které zas tak nepotřebuji (např. tvářenky). U mono očních stínů I ♥ NUDE jsem ale neodolala. Bylo těžké se rozhodnout jaký odstín, ale nakonec jsem zvolila odstín 02 Cake Pop a 03 Créme Brulée. Zatím jsem zkoušela jen jednou - oba jsou hodně světlounké, a když je kombinujete oba dohromady, tak velký rozdíl vidět není. Ale i tak se mi velmi líbí :-) 
Po rtěnce v odstínu 12 Blush my lips jsem sáhla ihned, když jsem jí viděla ve výprodeji. Už jsem na ní koukala předtím, protože jsem jí viděla na kamarádce a odstín se mi velice líbil. Je to tedy dost výrazná barvička, ale já už se stihla zamilovat. Když na to tak koukám, už je to moje minimálně osmá rtěnka od Essence, takže by to možná chtělo udělat nějaký speciál a souhrnnou recenzi :-)

Také jste něco nakoupili ve výprodeji? :-)

12 komentářů:

  1. Tak, ak sú výpredaje Essence tak ich musím ísť obzrie! Ulovila si naozaj krásne kúsky:))
    Pozývam ťa na moju giveaway o super ceny:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  2. No tentokrat jsis toho moc nevzala, ten samy odstin rtenky mam take a zatim se ho tak nejak bojim pouzit hihi :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. V pondělí dělám nálet na DM!! :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Rtěnky od Essence mám celkem ráda, za tu cenu nejsou vůbec špatné a tohle je pěkný odstín :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Výprodeje Essence, alespoň vím že teď do drogerky nesmím :-) protože by to nedopadlo dobře. Mimochodem ta rtěnka je úžasná, tu bych si také hned koupila.

    OdpovědětVymazat
  6. Musím říct, že rtěnky od Essence nikdy nezklamou :)
    - Šákra -

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle jsem neměla číííst... já už nechci nakupovaaaat... :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  8. achh tak pro tu rtěnku si taky skočím! ta vypadá naprosto božsky! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to moc hezky, obzvlášť ta rtěnka, ale já už osobně Essence nemůžu ani vystát, většina produktů je naprostá katastrofa.. :/

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak stejný názor nemám. Já naopak hodnotím Essence velice kladně vzhledem k tomu, že se jedná o poměrně levnou kosmetiku (takové hodnocení naopak třeba zase nesdílím s Miss Sporty či S-he). Nicméně třeba rtěnky, tvářenky, bronzery, rozjasňovače, pudry či oční stíny.. a krémy na ruce, mám od Essence ve velké oblibě :-)

      Vymazat
  10. Já výprodejům odolala. Musím napřed všechno spotřebovat, mám plno zásob. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  11. Chtěla jsem si koupit rtěnku, nakonec jsem si ale řekla, že jich mám doma dost a ani to nestíhám prostřídávám, takže nic :D

    OdpovědětVymazat