pátek 4. prosince 2015

INSTAGRAM ~ NOVEMBER 2015

Zdravím vás všechny, milí čtenáři :-)
Už je to zas nějaká chvilka, co jsem se neozvala, ale bohužel tento rok pro mě není vůbec jednoduchý. Některá období v životě člověka nestojí moc za slovo a zrovna tohle období teď prožívám. Se všemi těmi stresy se u mě objevily problémy se spaním, takže pokud spím dvě hodiny za noc, už téměř věším prapory, jak jsem nadšená, že jsem spala. Takže si asi dokážete sami představit, že nějaká chuť do blogování u mě v toto období absolutně chybí. 

Dnešní noc jsem navíc strávila téměř celou v nemocnici, protože můj taťka utrpěl velmi nepříjemná zranění, takže jsem s ním absolvovala tour skrz celou Pardubickou nemocnici, kde jsme uprostřed noci lítali z jednoho oddělení do druhého a nakonec jsme teda zjistili, že ráno musí na operaci. Když jsem se s ním tedy dostavila na místo, kde se měla operace konat, řekli nám, že operace je v tuto chvíli nemožná a odložili ji o týden. 

No, nicméně nerada bych sem přispívala jen s nepříjemnostmi, takže k tomu přidám i to minimum fotek, co se objevilo na mém osobním insta profilu - a že toho opět moc není.

Sice nemám moc ráda zimu, ale podzim má prostě také co do sebe. Listí navíc dokáže ukázat tak nádherné barvy. 
Sama sebe moc často nefotím. Nejsem totiž (dle mého názoru) moc fotogenická, takže se tomu spíše vyhýbám. Ale to tričko s labutěmi prostě zbožňuju :-) 
Tady na této fotce jsou ještě dost výrazné prosvětlené vlasy, které jsem získala díky přípravku Sunkiss Jelly od L´oréalu, na který si můžete přečíst recenzi ZDE!

4 komentáře:

  1. Vždyť jsi moc fotogenická :) Taková přirozená krása, žádná umělá americká krasavice. A máš takový ten krásný tajemný úsměv Moni Lisy :) Klidně se foť dál. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na te druhe fotce vypadas skvele, ta rtenka ti moc slusi.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký článek. Tak snad taťkovi bude lépe. Zimu také nemám ráda takže nadšení z padajícího sněhu tedy nikdy nemívám. Tobě to sluší a nemyslím si že nejsi fotogenická.

    OdpovědětVymazat