středa 16. září 2015

16.9.2015 ~ NÁKUPY V IKEE

Ahojky kočky,
dneska jsem si pro vás připravila spíše povídací článek. Asi jste si všimli, že v poslední době nejsem příliš aktivní. Rozhodla jsem se, že vám tedy napíšu, jaké jsou důvody. No, a k tomu všemu vám rovnou představím pár drobnůstek, které jsem si koupila v Ikee, kam jsem si zajela v sobotu. 

Taky znáte ty momenty v životě, kdy se vám vše bortí a vy pořádně nevíte, co bude dál? No, tak nějak tak se asi teď cítím já. Bohužel to vypadá, že po téměř 23. letech společného života se moji rodiče rozhodli, že půjdou od sebe. Člověk by si řekl, že v tomhle věku už to nebude brát tak špatně - ale pravda je taková, že to člověka prostě mrzí. Koho by to taky nemrzelo, že? Nicméně díky tomuto kroku rodičů se budu asi už v hodně brzké době stěhovat. A nebude to samozřejmě ani k jednomu z nich. Začnu si svůj život už sama.. tedy společně s mým přítelem. 

No, jsme u toho. Samozřejmě společné bydlení bude něco stát, takže hodně času trávím v práci, abych si našetřila nějaké penízky. Do toho všeho mi odešel asi po pěti letech můj notebook, a také koukám po novém autě, jelikož po autonehodě, kterou jsem měla v červenci, a o které jsem vás informovala hlavně na facebookové stránce tohoto blogu, bych si ráda pořídila nějaké nové a trochu bezpečnější.

Tím pádem mi na blog nezbývá moc času a popravdě nějak ani nemám náladu psát o něčem zajímavém, i když témata by byly. Jen prostě na to nějak nemám sílu. Tím ale nechci samozřejmě naznačit, že by mě blog přestal bavit, nebo že bych se chystala jej zrušit. To ani náhodou! Blog je můj koníček, a až tohle špatné období skončí, budu tu zase aktivní jako předtím. Teď se asi články budou objevovat míň, ale nebojte, budu tu stále.

Teď už teda k blbůstkám, které jsem si nakoupila v Ikee. Do Ikei jsem se vydala zas po docela dlouhé době, a hlavním bodem bylo nakoupit si nějaké svíčky, protože ty Ikeácké mám opravdu neskutečně ráda - a fakt mi moc moc voní. Dalším bodem bylo načerpání nějaké inspirace pro nadcházející bydlení s přítelem a je fakt, že jsem si tam vybrala hned několik věcí, které bych uvítala ve své vlastní domácnosti, takže se tam určitě brzy vypravím znovu, abych si pak dovybavila společné bydlení.
Nakonec jsem si tedy koupila jahodovou svíčku ve skle, balení 30 vanilkových svíček, které používám do aroma lampy a kelímek na štětce. Stejný jste mohli určitě už vidět u jiných blogerek, vašich kamarádek, nebo jej dokonce máte doma. Já po něm pokukovala už šílenou věčnost, ale jak říkám, Ikeu nemám zrovna nikde po cestě, takže jsem si ho koupila až teď. Musím říct, že jsem spokojená.

Také rádi nakupujete v Ikee?

9 komentářů:

  1. V životě přijde ještě spousta těžkých situací. Věřím že to zvládneš. Mě se taky občas stane že nemám na blog náladu nebo vůbec sílu a nápady něco napsat. Ikea je fajn obchod kde maji všechno co člověk potřebuje pro domácnost na jednom místě, za dobrou cenu. Buhužel bydlím dost daleko a brněnské Ikeu jsem naposled navštívila před dvěmi lety.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to koukam a je mi to lito. Ale bydleni s pritelem bude urcite dobre. Kelimek na stetce bych si rada poridila.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. tyhle svíčky ve skle jsou skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nějaké malé doplňky sem tam v Ikee koupím :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  5. Mrzí mě to, ale určitě situaci zvládneš. V Ikee nenakupuji, protože ji v blízkosti ani nikde po cestě nemám, ale taky bych si určitě stojánek koupila. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. To s rodičema mě mrzí, tak se drž! ... :)

    V Ikee nakupuju ráda, svíčky samozřejmě nejradši :D

    OdpovědětVymazat