pondělí 3. srpna 2015

BRANDNOOZ ~ SUMMER BEST OF BOX 2015

Nádherné pondělí, drazí čtenáři :-)
Zelený boxík udělal mnohým radost v měsíci červenci hned dvakrát. Já mezi nimi měla být také, ale bohužel, jak to tak bývá, občas nastanou situace, které zrovna nepotěší. A že tento boxík má tedy svůj příběh! Nicméně radost udělal velikou.. No, mrkněte raději na článek, kde se dozvíte celý ten příběh :-)
Vše začalo jak má. Ve středu mi přišla sms i email, že mi ve čtvrtek budou doručovat zásilku od Brandnooz. A jelikož jsem věděla, že mi má přijít s normálním červencovým boxem také Summer best of box, těšila jsem se dvojnásob. O to velké zklamání přišlo ve čtvrtek, když mi pošťačka předala jen jeden z nich - a to ten červencový. Samozřejmě jsem na ní hned vybalila, kde má ten druhý, ale ona o žádném druhém boxu nic nevěděla. Později toho dne mi hned přišla opět sms i email, že z technických důvodů nemohl být box odeslán. No, a co teď?

V pátek ráno mi ale volala pošťačka, že už je s boxem na cestě, takže já opět natěšená jak malé dítě. Asi za půl hodiny opět telefon, že stojí před domem, ale nemůže se k nám dozvonit. Takže jsem vyběhla před dům.. a hle? Nikde nikdo. Volala jsem tedy nazpět, jestli se někde nestala chyba... A ano.. pošťačka sice stála před domem stejného popisného čísla, jenže v úplně jiné vesnici, než žiju já. Takže co teď? Nenápadně jsem se jí snažila naznačit, že v žádném případě nenechám box o víkendu někde na poště, protože vím, že v něm jsou potraviny, jen nevím které a jestli nebudou potřeba dát do lednice. Jenže s těmito připomínkami mi sdělila to, že z boxu něco vytéká!!, ale že už ho tak přebírala na poště. Musím říct, že s paní pošťačkou ale byla příjemná domluva, takže mi pak hned nabídla, že box převeze zpátky na hlavní poštu do Pardubic, kde si ho budu moct odpoledne vyzvednout. Jeho umístění v Pardubicích mi navíc zase hned oznámila smska i email. 

Box jsem tedy musela rozbalit hned na poště za asistence vedoucí pošty, která přiběhla s tím, že box je dle přiloženého protokolu poškozený a že tento problém mohu řešit reklamací. Jenže jak jsem zjistila, byl poškozen jen jeden produkt - a to malé balení Strongbow cideru, který byl pravděpodobně špatným zacházením propíchnut jiným předmětem a vylil se do boxu. Škody nakonec nebyly tak enormní, jak jsem se bála po ranním telefonním rozhovoru s pošťačkou. Sice to zamrzí, ale kromě zničené krabice a politých všech ostatních produktů, se nic horšího nestalo. No, a teď už tedy k obsahu...
1. Bonavita Křehké rohlíčky s celozrnnou moukou - mohli jste vidět v dubnovém boxu
Tak tyhle rohlíčky určitě potěšily. Mě osobně moc chutnají a na sváču jsou opravdu fajn. Za mě palec nahoru.

2. Meggle Panna Cotta - mohli jste vidět v červnovém boxu
Ještě jsem se teda nepustila do přípravy ani toho prvního, ale výhodou je, že pokud zachutná, můžeme si jeho přípravu zase hned brzy zopakovat :-)

3. efko PRONTO PER PASTA - mohli jste vidět v dubnovém boxu
V dubnu jsem v boxu našla variantu s česnekem a feferonami a nemohla jsem si jí vynachválit. Byla chuťově úplně úžasná a ačkoliv jsem ze začátku měla strach z těch feferonek, nakonec jsem si moc pochutnala. Tato varianta je s olivami, ale jelikož olivy nejím, tak nevím, jak mi bude vyhovovat. Ale věřím, že nakonec budu příjemně překvapená. 
4. Strongbow Red berries - mohli jste vidět v červnovém boxu
A zde je náš zlobivý produkt! Na fotce tedy měli být dvě mini balení, ale bohužel. Musím říct, že tuhle variantu cideru absolutně miluju. Určitě vám mohu doporučit.

5. Strongbow Gold Apple - mohli jste vidět v květnovém boxu
Za mě velká pochvala. Já tohle prostě můžu. Super, super ♥

6. Hellmann´s American Smokey BBQ - mohli jste vidět v červnovém boxu
Super produkt! A na grilovací sezonu se určo využije.
7. Maggi Barbecue marináda na kuře a na krkovičku - mohli jste vidět v květnovém boxu
Produkty tohoto typu se určitě neztratí a my doma máme teď tedy pěknou zásobičku.

8. Jumex Mango, Broskev - mohli jste vidět v květnovém boxu
Já mám nektary od Jumexu opravdu ráda, takže mě potěšily :-) Hned taky padly za vlast.

9. Schwartau Extra - mohli jste vidět v březnovém boxu
Tyto typy produktů zas tak často nepoužíváme, protože máme svoje vlastní domácí marmelády, jamy a podobné. Ale musím říct, že co jsem zatím ochutnala, vždycky jsem byla spokojená. Borůvky mám navíc ráda, takže super! :-)

Shrnutí: Až na tu malou kolizi na začátku musím říct, že box s produkty, které se v boxu už objevili, je úplně super. Já jsem nadšená. Jen tak dál! :)

5 komentářů:

  1. Složení boxu je super, tak ještěže byl poškozený jen ten jeden produkt

    OdpovědětVymazat
  2. Mas stesti na prima postacku. :) produkty jako vzdy skvele.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je skvělý box. Škoda, že není i na Slovensku. Jinak máte hodnou pošťačku. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Ty Cidery, bože, tak ten boxík bych brala hned! :3 Taky chválím paní pošťačku :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  5. Paní pošťačka bohužel není "naše" :D jezdí jiný okruh a díky poškození balíku spletli mou adresu na záznamu.. takže tím pádem to předali i jiné pošťačce, která s tím odjela na druhou stranu od Pardubic, než žiju já. Ale taky jsem ráda, naše pošťačky mi teda nikdy nezavolaly. Ale musím je také pochválit, sice se u nás teď dost střídaly, ale všechny byly milé a ochotné. To se jim musí nechat :-)

    OdpovědětVymazat