neděle 24. května 2015

SMOOTHIE INSPIRATION ~ 02

Čauky, kočky :-) Jak si užíváte neděli?
Pro zlepšení nedělního dne jsem si pro vás připravila opět nějakou tu smoothie inspiraci. Zároveň bych vám chtěla poděkovat za vaše milé komentáře a také tu mám pro vás odpověď na dotaz, zda-li budu přidávat smoothie recepty. Odpověď je ano, chystám se na to - ale asi až trochu později. Jedná se mi o to, že naše rodina není zrovna extra health stylově založená, a tak ovoce a zeleninu úplně přednostně nekupujeme, pokud se nejedná o jablka, banány či pomeranče, které se u nás kupují nejčastěji. Z toho důvodu se zatím většinou má smoothie skládají z těchto ingrediencí. Nicméně během léta se (snad) dočkám vlastního ovoce, které nám poroste na zahradě, takže pak se určitě můžete těšit na nějaké ty recepty :-)
Já a smoothie na cestách :-) Tuhle láhev My Bottle jsem si opravdu zamilovala. Tedy hlavně na smoothie. 
Smoothie s kiwi se řadí mezi mojí top. Má prostě úplně výbornou chuť, takže ho často používám. Pokud tedy zrovna máme doma :-) 
Jahůdky a sojové mléko jsou dalšími ingrediencemi, které využívám hojně a často. :-) 
My Bottle opět v akci. Stejně tak jahůdky a sojové mléko :-) 
Můj brácha si smoothie také zamiloval, a když je čas, vždycky mě prosí, zda-li bych mu nějaké nepřipravila. V tomto smoothie jsem navíc vyzkoušela rozmixovat meduňkové listy. Smoothie bylo pak docela větrové :-) 
Tadáá a nejnovější smoothie v kombinaci jablíčko a jahůdky. A také jsem využila svůj nejnovější úlovek - skvělou smoothie sklenici, kterou se mi konečně podařilo sehnat. Nicméně o tom jste si mohli přečíst v minulém článku :-)

13 komentářů:

  1. Mňam, hned bych si dala. Mě by se docela líbil ten přístoj na smoothie, bych dělala v jednom kuse :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Super typy! :) já smoothie nikdy moc neuměla udělat :D asi jsem jediný člověk, který i tuto prkotinu umí zvorat!
    Lumiere of Fashion

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale kuš! Tohle zvládnou i kopýtka :-) To mi věř, mluvím z vlastní zkušenosti :D

      Vymazat
  3. Mmm dala bych si :) A dneska jsem nějaká mrtvá, pořád se mi chce spát, ale musím se učit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi říkej, Veru. V úterý a ve čtvrtek mám další zkoušky.. a nemůžu nic :D Taky se mi furt chce spát, nechce se mi vůbec nic dělat.. no děs :D

      Vymazat
  4. Mnamky taky bych si dala :) už u toho uplně slintám :D
    já měla dneska takovou tu odpočinkovou neděli :D

    Blond LADY

    OdpovědětVymazat
  5. Takova lahev by se mi i hodila. Musim se po nejake podobne mrknout u nas v libraku.A mit tvoji odvahu a zacit zit zdrave. :D
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. To smoothie na fotkách vypadá tak dokonale, hned bych ochutnala. A meduňkové listy by mě asi nenapadlo dát do smoothie. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam! smoothie miluju! hned si nějaké udělám! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  8. pěkná inspirace :)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na sůj blog, kde právě probíhá GIVEAWAY!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  9. smoothie miluji, ale už dlouho jsem si žádné nedělala, takže díky za inspiraci,
    určitě zkusím jablíčka s jahodami :)

    OdpovědětVymazat
  10. Milujem smoothie :) Stále skúšam nové kombinácie no najviac mi chutia len čisto ovocné :)
    MORE than FASHION

    OdpovědětVymazat
  11. Mňam...na smootie recepty se moc těším....:) Ráda se nechám inspirovat:)
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat