neděle 29. března 2015

RECEPT ~ ZDRAVÁ ŽITNÁ PIZZA

Dnes jsem si pro vás připravila první recept v historii tohoto blogu, tak doufám, že se vám bude zamlouvat :-) Inspiraci jsem čerpala z instagramu - konkrétně na účtu @msimonees. Nicméně inspiraci už teď můžete čerpat i na mém insta profilu - @ketfl. Teď už ale k receptu.
Suroviny, které budete potřebovat:
Na těsto:
• 125 g celozrnné žitné mouky
• 70 ml vody
• 2 lžíce olivového oleje
• špetka soli
• 1 lžička prášku do pečiva

Na vrch:
Rajčatový protlak / já dala domácí kečup
• Sýr (nejlépe mozzarella)
• Šunka
• Rajčátko
• Koření dle vaší libosti - já dala rajčatové koření s bazalkou :-)
• Rukola

Postup:
Smíchejte všechny ingredience na těsto a vyložte na plech, na který si připravíte pečící papír. Musím říct, že u mě byl s těstem trochu problém, dost se mi trhalo, a hlavně teda neumím udělat krásnou kulatou placičku, takže jsem ji vytvarovala miskou :-)
Těsto si poté ozdobte dle vlastního - využitím zmíněných produktů výše, nebo si samozřejmě můžete přidat cokoliv dalšího dle chuti. Já navíc pizzu posypala ještě trochou obyčejného strouhaného 30% eidamu.

Doba pečení:
Pizzu pečeme na 180°C 15-20 minutek. Po upečení teprve přidejte rukolu :-)

Upozornění:
Z výše zmíněných surovin uděláte pouze 1 pizzu :-)

9 komentářů:

  1. Tak tohle vypada velice dobre, rada bych si to udelala, ale nevim kde bych tu sehnala prasek do peciva :D
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak něco takového v Anglii taky mít musí ne? Nebo co používají jako na pečení :D

      Vymazat
  2. Pizza vypadá skvěle. A prášek do pečiva mají určitě i v Anglii. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. super, miluji pizzy <3 určitě zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  4. miluju pizzu a tahle vypadá vážně skvěle! :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju pizzu a tuhle zdravou verzi určitě vyzkouším :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam, ta vypadá naprosto fantasticky a zrovna jsme k obědu dnes měli taky pizzu, ale né teda takhle zdravou :D

    OdpovědětVymazat
  7. Strašne rada sa inšpirujem takýmito zdravými receptami, takže určite niekedy vyskúšam. :-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  8. Ta vypadá skvěle, určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat