čtvrtek 11. prosince 2014

RECENZE ~ EOS 100% PŘÍRODNÍ KRÉM NA RUCE OKURKA

Dnes jsem si pro vás připravila recenzi na krém na ruce od EOS, a to konkrétně ve variantě okurka. K tomuto krému jsem se dostala náhodou díky stránce kosmetika-usa, když jsem ho našla ve svém prvním beauty bagu :-)
Jelikož na suché ruce trpím jen občas, krém na ruce není pro mě tak nezbytný, jako jiné kosmetické produkty. Ale i přesto vždy musím mít nějaký po ruce, především přes zimu, kdy na suché ruce trpím nejvíc. Každopádně, když jsem objevila tento krémík ve své taštičce krásy, měla jsem opravdu radost. Navíc se na mě usmálo štěstí, a já našla tento krémík v okurkové variantě, což mě osobně velmi těší, jelikož mám okurkové produkty velmi ráda. Krém sám o sobě velmi nádherně voní. Tu vůni si opravdu užívám, jelikož je z rukou cítit ještě nějakou dobu. Po použití krému jsou ruce opravdu heboučké a velmi dobře hydratované. Chválím si i balení, které je podle mě praktické - hezky se vejde i do malé kabelky, každopádně někdo by mohl říct, že zas je to balení až příliš malé. Mě ale vyhovuje. 
Krému stačí na ruce opravdu troška. Dále si velmi chválím, že se jedná o 100% přírodní krém. Co jsem se dočetla přímo na stránkách kosmetika-usa, tak obsahuje bambucké máslo, ovesný extrakt, velké množství antioxidantů a vitamíny C a E. Musím říct, že jsem více než spokojená. Cena za 44 ml je 139,-

+ Krásná vůně
+ Dobrá hydratace
+ Designové balení vhodné i do malých kabelek
+Přírodní produkt

- nic

Hodnotím 5 kočkami z 5 :-)


A co vy? Máte také zkušenost s krémem na ruce od Eos? Doporučili byste ho svým známým?

11 komentářů:

  1. Mam jinou variantu, ale zatim lezi v zasobe :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. S krémem zkušenosti nemám, ale moc se mi líbí to malý praktický balení :) To já mám zase teď hodně suché ruce, tak musím mazat
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Krém od EOSu jsem neměla, ale rády bych ho vyzkoušela.Teď je na mém vánočním wishlistu EOS balzám na rty. :)
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
  4. Ten má rozkošný obal :-) Od EOSu jsem ještě nic neměla :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  5. Jeste jsem nic nevyzkousela, ale rozhodne chci.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. už jsem o něm dost slyšela a rozhodně vypadá skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, to je super! Mně se eos hrozně líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Mám balzám na pery s vôňou kokosového mlieka, odporúčam každému :) vďaka za zaujímavý tip
    pozývam ťa na môj blog
    #myBeautygram

    OdpovědětVymazat
  9. och, ten vyzerá naozaj dobre!!! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  10. EOS poznám iba vďaka balzamom, o kréme na ruky som ešte nepočula a vidím ho teraz prvýkrát:-) Uhorkovú vôňu mám tiež veľmi rada... Idem sa pozrieť, čo dobré majú ešte na stránke, ktorú spomínaš:-) day by day

    OdpovědětVymazat