úterý 30. prosince 2014

NEW IN ~ F&F

Včera odpoledne jsme se s mamkou vydaly do Hradce na nákupy. Nakonec jsme využily slev v F&F, kde jsme si obě nakoupily nějaké nové hadříky. Ráda bych vám je tedy dnes ukázala :-)
Musím říct, že výprodejové zboží bylo teda velmi probrané, a spousta oblečení, které mi padlo do oka, už samozřejmě nebylo v mé velikosti. Jako v případě tohoto topu. Vzala jsem si ho do kabinky jen na zkoušku, jestli by mi takový střih slušel, ale určitě jsem nepočítala s tím, že bych si ho koupila, protože je to asi dvakrát větší velikost než normálně nosím - tedy podle štítku, podle oka mi tak velký nepřišel. Což se také ukázalo na postavě, protože sice mi trochu volnější je, ale jinak mi sedí hezky. Takže jsem si ho nakonec koupila, protože se mi fakt moc zalíbil. Navíc je velmi zajímavé to zdobení kolem krku. A také cena byla více než příjemná :-) Top byl zlevněn téměř ze 700,- na pouhých 194,-
Také mě na první pohled zaujal tento červený top se zapínáním na knoflíček na zadní straně. Ke všemu je z takového příjemného materiálu, takže byl jasná volba. Vyšel mě na 234,- 
A úplně nejvíc mi padl do oka tento nádherný heboučký svetřík. Už nějaký ten pátek jsem totiž chodila po obchodech a koukala po nějakém svetru, který by mi padl do oka.. ale bohužel jsem pořád nemohla narazit na ten správný. Až do včerejška. Na fotce je dle mého názoru celkem zkreslený barevně, ve skutečnosti je více do béžova s malými flitry. A je fakt neskutečně nádherně heboučký, že bych se s ním vydržela mazlit snad celý den! :-) Stál mě 349,-

13 komentářů:

  1. Tak svetr se mi moc líbí, na svetry mám téměř úchylku, těch není nikdy dost :D
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíc se mi líbí ten červený top :), vybrala sis pěkné kousky
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. No tak to koukám...líbí se mi oba topy i ten svetřík :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. tak takové kousky jsem v Praze v F&F neviděla, bylo to opravdu dost probrané :/
    moc se mi líbí topy, krásné! <3

    OdpovědětVymazat
  5. Také jsem zavítala do FF na výprodeje, bohužel jsem neměla takové štěstí jako ty a nic si nevybrala.

    OdpovědětVymazat
  6. krásné věci sis koupila :) já jsem v F&F koukala na svetr s tučňáčky, přišel mi hrozně roztomilý, ale nakonec jsem si ho nekoupila, mají tam skvělé slevy! :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. No ta první blůza me zaujala hned na první pohled ! Je úžasná jeste s těmi detaily :-) asi bude dobře vypadat s leginami .. Je pravda ze v FF se seženou někdy pěkne věci !!!!

    OdpovědětVymazat
  8. O bože :) nádherné topy, jak červený tak ten růžový s kamínky :)
    za tu cenu - no neber ho :)
    a ten volný světřík je úžasný :)) vidím pod něj bíé tičko, černé kalhoty a outfit jak lusk !:)
    super:)
    stávám se pravidelnou čtenářkou :))
    PinkPomegranate

    OdpovědětVymazat
  9. Ten červený top je naprosto boží! :)

    suzzie-world.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat