pondělí 1. prosince 2014

INSTAGRAM ~ NOVEMBER 2014

Listopad uplynul jako voda, za 23 dní Vánoce - kdopak se už nemůže dočkat? :-) Nicméně na začátku nového měsíce opět přináším insta-článek, tak se pojďte podívat, co vše se u mě dělo.
Známá si otevřela krásnou kavárnu/vinárnu Melody v centru Pardubic, takže jí tu a tam s přítelem a kamarády navštěvujeme. V nabídce jsou lahodné druhy horkých čokolád - já zrovna testovala nugátovou, která je tedy přímo famózní :-) A také jsem samozřejmě nepohrdla výborným vínem. O kavárně/vinárně Melody se vám budu určitě ještě zmiňovat. 
Z kraje měsíce mi dorazil můj třetí Beauty Bag, který obsahoval opět samé úžasné kousky :-) Více se dočtete ZDE.
Velmi jsem si zamilovala kávy od Douwe Egberts. Během listopadu jsem testovala karamelové, a ke svému svátku, který jsem měla před nedávnem, jsem dostala vanilkové (jupí!) :-) 
Také mi dorazila moje první zásilka z Dresslink. O nákupu na této stránce jsem vás už informovala v nedávném článku. Pokud jste ho propásli, můžete to napravit kliknutím sem.
O Ezoterickém festivalu, kde jsme si s mamkou zakoupily tyto plovoucí svíčky, které symbolizují různé hodnoty, jsem se také na blogu zmínila. Sama jsem velmi zvědavá, která svíčka nám na Štědrý den vyhoří jako první, a čeho budeme mít v dalším roce hojnost. Bude to štěstí, zdraví, peníze nebo láska? :-)

6 komentářů:

  1. Pěkné fotky, horkou čokoládu bych si taky dala :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  2. Povedene fotky.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. No ja miluju atmosféru kaváren ! Nejsem teda z Pardubic ale kavárny využívám po Praze , ted před Vánocemi hrajou všude koledy a je to paráda !! Hlavně když si das perníkove latte

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tak u známé zrovna koledy nehrají.. ona má právě gramofon, tak tam hrají takové ty retro songy :-) a takové různé - ani nevím jak to nazvat, jelikož nejsem zrovna znalec hudby :D ale je to strašně příjemné k posezení :-)

      Vymazat
  4. Ten čas tak letí, že to ani není možné :) ještě nedávno bylo léto, a už jsou vánoce:) Já se teda hlavně těším na typicky vánoční filmy jko Láska nebeská, sám doma...to mám na vánocích nejraději ♥
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat