neděle 7. září 2014

INSTAGRAM ~ AUGUST 2014

Další insta článek je tu :-) Takže se pojďte podívat na další zdokumentované info, které se třeba i částečně nedostalo do žádného článku zde na blogu!
O letním výprodeji kosmetiky Essence jsem vás informovala v samostatném článku. Samozřejmě jsem nemohla odolat nové kosmetice! A musím říct, že Essence rtěnky jsou fakt úžasné! Pokud jste článek nezastihli, můžete to napravit kliknutím ZDE.
Ach! V Českém ráji je tak krásně :-) Aneb vejletili jsme s přítelem a mým bratrem na dovče. Fotka je zachycena z rozhledny Kozákov. A opravdu mohu doporučit. 
Fotka z Kozákova podruhé :-) Aneb já s mým přítelákem ♥

Během srpna jsem si taky pořídila nové hodinky - a mám takový dojem, že se ani nedostali do NEW IN :D 
Narozdíl u hodinek jsem vás o nové kosmetice Mary Kay informovala v TOMTO ČLÁNKU :-) A teď když na to tak koukám, tak nikdy jsem nevlastnila ani jedny barevné linky a najednou mám doma čtvere (asi aby mě to nebylo líto, že jsem celou dobu žádné neměla :D) 
Přítel mě také vytáhl na Air Festival do Hradce Králové, i přesto, že já zrovna nejsem milovník nějaké té mixované hudby. Ale bylo to fajn! Líbilo se mi to. 
Tenhle pohled naprosto miluji, a pokaždé si ho snad musím vyfotit. Takovýhle úžasný skály se nachází kousek od baráčku mojí babičky a dědy a asi nikdy mě nepřestanou fascinovat. 
A taky tu mám jednu fotku z práce, kde jsem po celý srpen pracovala. Byla to práce na směny, a tato je z noční, kdy jsem dostala klidnější práci (no, možná k mé smůle) a strašně jsem se tam nudila, takže jsem si vzala osmisměrky a k tomu mlsala tu nejlepšíí Milku s Oreo suškami :-) 
Můj nejmilovanější přítel mě z ničeho nic obdaroval tímto boxem. Jelikož jsem se tu už zmiňovala, že velmi ráda cestuji, tak si samozřejmě ze svých cest vozím různé poklady - a ty právě skladuji ve své Průvodcovské krabici, kterou do teď představovala obyčejná krabice od bot (no fakt :/). Takže mi přítel koupil tento krásný velký box s tématikou mé cestovatelské vášně (ach, jak já Londýn miluji!). A už si v něm pěkně skladuji všechny svoje pohledy, mapičky, letáčky, vstupenky a podobné kravinky :-) 
Článek s druhou objednávkou kosmetiky MOJE jste tu už také mohli vidět. Kdo propásl, ať napraví kliknutím SEM a může se dočíst podrobnější informace :-)
A do třetice fotka z Kozákova, tentokrát jen se mnou :-) A kde jste na dovče byli vy?

8 komentářů:

  1. S přítelem Vám to moc sluší a na poslední fotce jsi kočka :). Tyčinku oreo bych si dala. Osmisměrky luštím taky, je to jedinej druh křížovek, kterej umím :D. Ten box je parádní, takový by se mi taky hodil
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny fotky jsem poctivě viděla na instagramu :))) Božínku, já si nemohu vždy pomoct, ale vy dva k sobě tak ladíte :))))*

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. pěkné věci :) s přítelem jste skvělý pár! :)

    OdpovědětVymazat
  4. moooc vám to spolu sluší! my jsme byli v červenci s přítelem a jeho rodičema ve Velkých Losinách a teď na konci srpna v Chorvatsku, ale ještě nás nějaké výlety čekají, snad bude dobré počasí. kdyby bylo ještě aspoň měsíc jako dneska, tak bych se vůbec nezlobila :D

    OdpovědětVymazat
  5. S přítelem vám to hrozně sluší:) Jste spolu fajní!:)
    Ach jo, při pohledu na tu milku jsem dostala úplně chuť na čokoládu :D mám hrozně ráda jak tu s Oreo sušenkama, tak tu s příchutí daim:)

    Instantní krása♥

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké fotky, koukám, že ty rtěnky od Essence budu muset vyzkoušet, když je každý chválí :) Stávám se pravidelným čtenářem, pokud se staneš mým, budu ráda :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat