úterý 19. srpna 2014

RECENZE ~ NEVO DEAD SEA SPA HAND&BODY LOTION

Po celkem dlouhé době jsem si pro vás připravila recenzi, tentokrát to bude na můj oblíbený tělový krém od značky NevO Dead Sea SPA. Pokud odebíráte Ladybox, mohli jste tento krém objevit - mám takový dojem - v únorovém boxu. Tento krém obsahuje kombinaci minerálů z Mrtvého moře, proteinů a hydratačních složek, které pomáhají pleti, aby zůstala krásně hydratovaná - pomáhá tedy vyhlazovat a zvláčňovat suchou pokožku. Já už jsem se tu několikrát zmínila, že mám celkem suché paže a nohy, takže mi tento krém velmi vyhovuje. Je dost mastný, takže ho na tělo opravdu stačí malá troška. Pozor! Mě se často stává, že mi vyhrkne zbytečně velké množství! Krém opravdu krásně hydratuje, pokožka je po jeho používání viditelně lepší. Dá se také velmi dobře použít na masáže stehen, protože je dost mastný, takže já osobně ho používám i proti celulitidě. Co se týče vůně, já mám vanilkovou, kterou opravdu můžu, ale v tomto případě to není přesně taková ta vůně, kterou bych od vanilky očekávala. Nicméně, i tak mi příjemně voní. Vůně není silná, takže se nemusíte bát, že by se vám z ní zatočila hlava. Cena za plné balení (240 ml) se na internetových stránkách pohybuje kolem 350,-

+ Super hydratace pleti
+ Příjemná vůně
+ Pěkné balení
+ Krému stačí opravdu troška na celé tělo

- Cena

I přesto, že je krém poněkud cenově dražší, což asi né všichni ocení, nemohu jinak, než mu dát pět koček z pěti :-)

6 komentářů:

  1. U mě teď vedou tělová mléka do sprchy, tento ale musí být taky super :).

    OdpovědětVymazat
  2. OD této značky jsem zatím nic neměla :) Moc se mi líbí balení
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Musím říct, že jako vypadá dobře, ale zase mě odláká ta jeho cena no :( :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Taky ho mám doma, právě z ladyboxu, ale v kterém měsíci byl, to už si vážně nevzpomínám :D Nemůžu si ho vynachválit! franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá moc dobře! od této značky ještě nic nemám :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavé www.znamykadernik.cz

    OdpovědětVymazat