pondělí 4. srpna 2014

NEW IN ~ KOSMETIKA MOJE

Není to tak dávno, co jsem tuto kosmetickou značku objevila, hlavně tedy kvůli Adrianě, u které jsem o produktech kosmetiky Moje četla poprvé. Velmi mě produkty zaujaly, a tak jsem se začala více zajímat, jak a kde je získat. Nakonec jsem narazila na probíhající akci - poštovné zdarma při nákupu nad 199,- a tak jsem si objednala pár věciček přímo na jejich stránkách - KOSMETIKAMOJE.CZ

Jak probíhala objednávka?
Jak jsem psala, rozhodla jsem se nakonec využít jejich internetové stránky. Né každému to vyhovuje, takže se můžete přímo na jejich stránkách podívat, zda ve své blízkosti nemáte k dispozici prodejnu s touto kosmetikou. Produkty jsem objednala přes objednávkový formulář, kde do prázdných okének k příslušnému produktu vyplníte kolik chcete kusů. Jelikož jsem objednávala až večer, potvrzení objednávky mi přišlo hned druhý den ráno s příslušnými podklady k platbě. Asi den dva po platbě jsem již měla zboží doma, takže doručení bylo opravdu rychlé. K právě probíhající akci - k objednávce nad 199,- nemáte jen dopravu zdarma, ale také jsem jako dárek získala tužku na oči v mnou zvolené barvičce.

Co jsem si tedy vlastně pořídila?
Celkem dlouho jsem se rozmýšlela, jelikož mě lákalo hned několik produktů, ale zas jsem si říkala, že bych se měla krotit, protože mám doma neskutečně mnoho kosmetiky a zas tak rychle jí nevyplácám, protože líčím jen sebe a občas teda i mamku. Moje první volba padla tedy na řasenku, protože už je na té mé vidět, že jde z posledního a brzy mi dojde. Zakoupila jsem si tedy ŘASENKU SENZA, která je momentálně na stránkách zlevněna z 79,90,- na krásných 59,90,- Má tenčí kartáček, ale řasy nádherně zvýrazní a prodlouží a jsem s ní neskutečně spokojená. Brzy určitě uvidíte recenzi i s detailnějšími fotkami.
Dalším produktem je HYDRATAČNÍ A BALZÁMOVÁ RTĚNKA, kterou jsem si zakoupila v odstínu č. 3. Na stránkách vypadá jako sytě růžová barvička, bohužel k mému údivu mi dorazila taková červeno-oranžová barva (ono i na té fotce to vypadá trochu jinak,hold světlo mění tu barvu i na fotce). V první chvíli jsem byla celkem zklamaná, protože mi tyto odstíny zrovna moc nesluší. Ale řeknu vám, že zrovna tento odstín mi nakonec sedí úplně parádně. Barvička je úžasná, výborně na rtech drží, i když se člověk napije, tak je pořád krásně sytá. Vůbec si na ní nemohu stěžovat. Strašně jsem si jí zamilovala a už přemýšlím, že si pořídím ještě jeden odstín. Tuto rtěnku zakoupíte na stránkách za 89,90,-
Také jsem neodolala HEDVÁBNĚ JEMNÉ RŮŽI, kterou jsem zakoupila v odstínu č.2 - také jsem podle fotky na stránkách myslela, že bude růžová, ale nakonec mi přišla spíše taková do červena, ale mě osobně to tedy taky nevadí, je opravdu nádherně jemňoučká a na tváři vypadá víc než dobře.
K objednávce jsem navíc, jak jsem se již zmínila, dostala TUŽKU NA OČI S VITAMÍNEM E, kterou jsem si nakonec zvolila v odstínu č. 3, a jsem teda nadšená, i přesto, že tužky moc nepoužívám. Vypadá úžasně a má neskutečnou výdrž na očích. Ke každé objednávce navíc dostanete malý katalog kosmetiky MOJE.

ZNÁTE KOSMETIKU MOJE? MÁTE UŽ NĚJAKÉ OBLÍBENÉ PRODUKTY? 

5 komentářů:

  1. Tuhle kosmetiku prodávají u nás v drogerii, zatím jsem ale nic nekupovala :-) Líbí se mi jejich laky

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo! kde se hnu, tam se rozebírá tato kosmetika :) Celkem zírám, jaký obrovský poprask způsobila:) Já se ji zatím úspěšně vyhýbám, jelikož mě zatím zase tolik nezaujala, ale nezaručuju, že ji v brzké době nepodlehnu taky :))
    Instantní krása

    OdpovědětVymazat
  3. Já doufám, že uděláš na máslíčko recenzi! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. značku znám, hodně se teď objevuje na blozích, u nás dokonce ve večerce nějaké věci mají, ale je mi tam nepříjemné nakupovat jídlo, natož kosmetiku, takže doufám, že ji objevím i někde jinde... nejvíc mě lákají ta máslička!

    OdpovědětVymazat
  5. já tuto kosmetiku teda ještě neznám a dneska o ní čtu poprvé...ale je dobře že o ní něco vím....ted se hodně všude objevuje....
    u mě giveaway

    OdpovědětVymazat