pondělí 7. července 2014

NEW IN ~ REALASH

Dnes bych vám chtěla představit produkt, který jsem vyhrála v Giveaway u Mišky. Jedná se o sérum na řasy Realash :-)
Toto sérum se poslední dobou na internetu objevovalo poměrně často, a teď jsem dostala i já možnost vyzkoušet si ho na vlastní kůži. A to díky Giveaway na blogu Mišky, kterou jsem vyhrála. Mám z toho opravdu radost! Na stránkách jsem se dočetla, že by jedno balení mělo vydržet při pravidelném používání (tj. 1x za den) asi 4-5 měsíců, takže si zkusím nafotit řasy před a po, a schválně jestli se dočkám toho správného účinku a moje řasy se prodlouží a zesílí. Pokud ano, určitě se těšte na fotky či případnou pozitivní nebo negativní recenzi :-)

A co vy? Máte také zkušenost se sérem od Realash?

Můžete mě sledovat 

3 komentáře:

  1. hodně jsem o něm slyšela, jsem moc zvědavá, jakou s ním budeš mít zkušenost, taky bych ho ráda vyzkoušela:)

    Eva hearts Life

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem zvědavá co na něj řekneš :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. závidím :) jsem zvědavá jestli to pomáhá :)
    http://terusweetgirl.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat