pátek 20. června 2014

VÍKEND V HOTELU JEZERKA


Jak už dle nadpisu vypovídá, tento víkend se chystám společně se svým přítelem do nádherného, luxusního hotelu Jezerka, kam si jedeme odpočinout, vychutnat si nějaké to wellness a nebo si jen tak udělat nějaké ty pěkné výlety po okolí - hotel totiž leží kousek od Sečské přehrady v CHKO Železné hory, tudíž krajina je zde opravdu nádherná. Navíc tato oblast je bohatá i na zříceniny hradů, takže snad se minimálně na jednu podíváme.


Já osobně jsem z tohoto hotelu unešená, a už se nemohu dočkat zítřka, až se tam vypravíme. Samozřejmě následně očekávejte rozsáhlejší článek, kde vám hotel ukážu z mého vlastního pohledu a třeba vám dám i nějaký ten tip na letní dovolenou. Hotel má navíc krásné vyžití i pro rodiny s dětmi, takže o tom určitě také bude zmínka. Máte se určitě na co těšit :-) 

Sledovat mě můžete také na těchto stránkách:

7 komentářů:

  1. Užijte si to spolu :-* a těším se na článek a vyprávění po emailu jaké to tam bylo! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Dívala jsem se na jejich stránky a podle fotek vypadá ten hotel úžasně!! :O
    Luxus, opravdu ;-)

    PS: Já teď po dlouhé době opět začínám blogovat. Budu ráda za každý komentář :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc si to užij, podle fotek to vypadá suprově!! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Už se nemůžu dočkat článku, muselo to tam být skvělé!

    OdpovědětVymazat
  5. Are you looking for free Facebook Likes?
    Did you know that you can get them ON AUTOPILOT & TOTALLY FREE by registering on Add Me Fast?

    OdpovědětVymazat