pondělí 19. května 2014

NEW IN ~ NEW YORKER

V sobotu jsme se vydaly s mamkou na mrkačku do města, protože si mamina chtěla koupit nějaké nové kousky do šatníku. Abych chvíli vypadla od učení, mileráda jsem jí dělala doprovod. No, a díky tomu jsem také nevyvázla s prázdnou. V New Yorkeru mě totiž zaujaly černé kraťásky s vysokým pasem a zipem na zadní části. No, a po vyzkoušení už jsem si byla jistá, že prostě musí být moje, protože mi krásně padly!
Chvíli jsem se rozhodovala mezi barvami, jelikož na stolku měli i takové tyrkysovo-mint, bílé, modré, květované. Mě osobně se moc líbily bílé i ty tyrkysovo - no nevím, takové ty světlounce modré, ale nemám je asi moc s čím kombinovat. Bílé věci většinou zavrhuji ihned, protože bych se hned zašpinila. Vzala jsem si tedy černé, protože ty se hodí ke všemu a navíc na nich hned není vidět nečistota :-) Pokud máte zájem, najdete v obchodech NEW YORKER za 249,-

3 komentáře:

  1. vypadají opravdu krásně! asi se na ně budu muset dojít podívat a třeba s nimi i odejdu :D

    OdpovědětVymazat
  2. No tak ty vypadají krásně! :))) Za takovou cenu bych si je vzala taky:))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. To sú nááádhery! :)
    http://werushberry.blogspot.sk/2014/05/spring-giveaway.html
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat