čtvrtek 29. května 2014

BRANDNOOZ BOX ~ KVĚTEN 2014

Měsíc uběhl jak voda a další zelená krabička je doma. Pojďte se se mnou podívat, jaké novinky tento měsíc Brandnooz box obsahuje – aneb v máji s novinkami jako v ráji :-)
Takže se pojďme podívat, co vše v boxu bylo..

1. BONAVITA Dobré z ovsa – cena: 49,90,- (350 g), na trhu od července 2013
Tohle je podle mě velice milý produkt v boxu, ke snídani jsou tyto produkty fajn, u nás se tohle jí, takže nemám žádnou výtku. Snad budou dobré!

2. BOHEMIA Vroubkované Burger – cena: 24,90,- (70 g), na trhu od května 2014
Prvním produktem jsou zároveň i první absolutní novinkou. Jak jste si mohli přečíst, tyto brambůrky jsou na trhu teprve od tohoto měsíce, takže za to dávám velké plus. Brambůrky už jsme hnedka s bratrem ochutnali a jsou dobré, mě osobně opravdu chutnají. Takže, co více dodat?

3. MENTOS Žvýkačky pure fresh – cena: 14,90,- (15 g), na trhu od května 2014
S novinkami se tento měsíc roztrhl v boxíku pytel, a další novinkou tohoto měsíce jsou žvýkačky od Mentos. Já osobně mám Mentosky opravdu ráda, navíc tyhle jsou s měkkým jádrem, takže se už těším, až vyzkouším.

4. SoftKings Měkké cookies – cena: 12,90,- (45 g), na trhu od února 2014
S tímto produktem mě potěšili, neboť já mám cookies opravdu v oblibě, moc mi chutnají. Ještě jsem ho nevyzkoušela, ale už se na to klepu celý den :D Navíc se jednalo o produkt, kde bylo možné získat jednu ze tří variant, a ta moje mi vyhovuje zrovna úplně nejvíc, takže opravdu super! :)

+ vzorek černého čaje
5. BORNIER Dijonská hořčice – cena: 55,- (210 g), na trhu od května 2014
Další novinka na scéně! Jedná se o dijonskou hořčici, která je vyráběna podle původní receptury přímo v oblasti Dijonu ve Franci. Jsem na ní teda ohromně zvědavá! :-)

6. efko Tradiční moravské okurky – cena: 45,90,- (670 g), na trhu od sezóny 2013/2014
Jak jsem již říkala ve videu, líbí se mi ten nápad – určitě rodiny, které si nemají možnost zavařit své vlastní okurky a mají je rády, tento nápad uvítají, my si doma děláme své okurky. Ale ráda vyzkouším nějaké jiné :-)

7. HELLMANN´S Green Pepper Sauce – cena: 39,90,- (250 ml), na trhu od března 2014
Tak na tuhle omáčku jsem opravdu zvědavá, v letáčku se píše, že se hodí na grilovací sezónu, takže velmi oceňuji tento výběr, jelikož se to na tohle období (když by pořád nepršelo) opravdu hodí! Super výběr.

8. SIMPSONS Cola – cena: 25,- (0,5 l), na trhu od července 2013
Jak jsem minule juchala nad Krtečkem, tak jsem tentokrát juchala nad Simpsonovými. Akorát mě mrzí, že se opět jedná o energy drinky, které já osobně prostě moc nemusím. Ale samozřejmě jsem zvědavá, jak bude chutnat :-)

9. X-SIMPSONS Energy drink – cena: 20,- (250 ml), na trhu od července 2013
Napsala bych k tomu asi to samé jako k té SIMPSONS Cole…  jsem na to opravdu zvědavá, jen mě mrzí, že je to všechno energy.

10. GREŠÍK Ochutnávka koření – cena: 42,- (55 g), na trhu od října 2011
Tento produkt se mi celkem líbí, že obsahuje několik druhů koření. Člověk si aspoň může vyzkoušet různé druhy a podle toho se pro příště zařídit :-)

BONUS: EMCO Ovesné sušenky kokosové polomáčené
Jedná se o bonusový produkt, který jsem vyměnila za nasbírané bodíky na oficiální stránce Brandnooz. Tento produkt jste mohli již vidět v únorovém boxíku.

Shrnutí: S boxem jsem, jak jinak, velmi spokojená. Hlavně má u mě velké plus to, že se v boxu nachází velké množství úplně nových produktů. Už se nemohu dočkat zas dalších boxů, protože je to fakt naprosto super! :-)
Kdybyste všechny produkty zakoupili bez akcí a slev za uvedené ceny, zaplatili byste celkem 345,-

6 komentářů:

  1. Taky ho mám a zítra bude článeček :))) Já jsem s tímto vydáním opět spokojená :))) Já jsem zase měla normální Colu a druhý byl energy chutnal tak jako jinačí energy :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně taky jsem nechápala co to s tím je... taková hnusná umělina

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Mi povídej taky jsem to měla skoro plný

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. tak tento měsíc se mi box opravdu zamlouvá, simpsonovské energy drinky musím zkusit a dobré z ovsa miluju! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Podle mě se to vážně vyplatí. 200 korun za box, který má mnohem větší hodnotu a ještě poštovné zdarma :)) taky ho plánuju obědnat - červenec/srpen :))

    OdpovědětVymazat