neděle 30. března 2014

LADYBOX ~ BŘEZEN 2014

S menším zpožděním přináším Ladybox-info, jelikož jsem si box rozbalila teprve včera. Je to poslední krabička z mého narozeninového předplatného, a tentokrát byla zaměřena na eko a bio produkty.
Prvním překvapením byla změna krabičky. Ale říkala jsem si, že zas to udělali tématicky, když se jedná o Eko-edici. Nejvíc mě ale zarazilo, když se v krabici nenacházela žádná další krabička, ale rovnou produkty. No což, tak budeme mít box bez krabičky. Úvodní dopis ani nekomentuji radši. Chápu, že když se jedná o eko-edici, tak není potřeba hrát na nějaké přehnané efekty, ale napsat to na nějaký novinový papír.. to se mi teda moc nelíbí. Ale tak pořád se to dá přehlédnout. Vzhled krabičky tedy nehodnotím, není co - žádná nebyla. Dopis podle mého šel teda udělat lépe, ale tak to už je zas jen detail, no. (třeba tvrdý recyklovatelný papír).
Úvodní dopis můžete vidět na fotce, stejně tak letáčky a slevové kupony, které byly v "boxu" přibaleny. Radost mi udělal slevový kupon 40% do Yves Rocher. Druhý slevový kupon do kosmetického salonu s velkou pravděpodobností neuplatním. Dále jsem mezi letáčky našla Kivvi denní krém s maliníkovým olejem a výtažkem z jablka, který nevypadá vůbec špatně. A teď už teda k produktům.
Yves Rocher Hydratační micelární voda - plné balení (200 ml), cena v obchodě: 285,-
Tento produkt mi udělal celkem radost, produkty od Yves Rocher považuji za dobré, samozřejmě ještě nemohu hodnotit úplně, uvidím po vyzkoušení, jak bude sedět mé pleti. Jedná se naštěstí o micelární vodu pro normální a smíšenou pleť, což by mi mělo snad tedy vyhovovat.

Dr. Hauschka Pleťové tonikum - plné balení (100 ml), cena v obchodě: 518,-
Na produkty Dr. Hauschka jsem se byla dívat zrovna včera v Berlíně, ale žádný jsem si nepořídila, jelikož s touto značkou nemám moc velké zkušenosti. Produkt od této značky, který jsem našla v únorovém boxu jsem totiž ještě stále nevyzkoušela, takže vlastně pořád ještě nevím, co mám očekávat. No, na tento se samozřejmě brzy vyhnu, tak pokud za něco bude stát, tak se tu třeba objeví recenze nebo beauty tip.

Lavera Univerzální krém - cestovní balení (25 ml), cena za plné balení (150 ml): 187,-
Jak jsem se dočetla v úvodním dopise, tento krém je vhodnější spíš k suché a namáhané pleti. Jsem ráda, že tedy není přímo na obličej, jinak bych ho asi moc nevyužila - v tomto případě najdu uplatnění.
Urban Veda Radiance Day Cream - cestovní balení (10 ml), cena za plné balení (50 ml): 499,-
Tak trochu mě rozesmívá, jaká je vždycky nějaký měsíc na určitý produkt reklama, a pak v boxu najdu takové baleníčko, že přemýšlím, jestli to není nějaký vtip. Stejně jako minulý měsíc v případě Dr. Hauschka, tak i tentokrát v případě Urban Veda. No, aspoň, že jsou v boxu dva pidi produkty. Tento krém ale využiju.

Urban Veda Radiance Daily Facial Wash - cestovní balení (20 ml), cena za plné balení (100 ml): 269,-
Stejně jako u předchozího produktu, určitě ho vyzkouším, podle popisku vypadá zajímavě.

Vzorky
Salcura Antiac Daily Face Wash - vzorek (3 ml), cena za plné balení (150 ml): 275,-
Produkty od Salcury mě teda nikdy nijak nevyvedly z míry, měla jsem tu čest se dvěma a oba smrděly úplně šíleně. Tak doufám, že když toto je přípravek na obličej, tak to bude mít aspoň nějakou normální vůni.

Weleda Zklidňující tělové mléko - 2x4 ml vzorek, cena za plní balení (200 ml): 439,-
Produkty od Weledy jsou naopak příjemné, tak doufám, že budu spokojena i s těmito tělovými mléky.

Shrnutí:
Tak vám moc nevím. Box mě docela zklamal, už jen z toho důvodu, že se vždycky těším na krabičku - která tentokrát ani nebyla. Produkty nejsou úplně špatné, ale docela lituji toho, že tam není nic z dekorativní kosmetiky. Očekávala jsem teda úplně jiné složení. Navíc se mi nelíbí, že LB opět zvedl cenu svých boxů.. no, ale tak co se dá dělat že. Jsem si ale jistá, že si teď pěknou dobu nebudu muset pořizovat žádné krémy ani tonika na obličej, jelikož po tomhle boxu mám zas docela zásobu. Kdyby bylo po mém, tak bych tento box asi vynechala, a raději brala jiný - s jiným složením, ve kterém se objeví i nějaká ta dekorativka. No což, vybrat jsem si kvůli předplatnému nemohla a teď tak přemýšlím, že si dám od LB asi zas na nějakou chvíli pohov..

11 komentářů:

  1. v tomto LB se mi asi nejvíc líbí ta micelárka od Yves Rocher, musím ji v nejbližší době
    vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se taky nejvíce líbí ta micelárka :) a doufám, že i ten produkt od Dr. Hauschka nebude špatný :)

      Vymazat
  2. Když tak vidím všechny články o LB, tak mám pocit, že jsem byla jediná, kdyo místo mléka dostal ten pidi balzám na kdovíco :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No koukala jsem, že byly 2-3 verze :/ Tak to jsem fakt ráda, že mám to, co mám.. :)

      Vymazat
  3. Mě přijde toto vydání jako dobré :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jo, jako není to špatné.. aspoň zkusím taky něco jiného, já jinak tu Bio kosmetiku nekupuju :) Akorát mě trochu spíš mrzí, že je všechno jako pleťové a tak.. ráda bych vyzkoušela i něco jiného. :)

      Vymazat
  4. Já jsem s tímto boxem maximálně spokojená. Všechno co je eko, bio a podobně, má u mě vždycky plus :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/new-in-march-2014.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, abych se přiznala.. když jsem krabičku rozbalila, tak to pro mě bylo zklamání. Ale teď už jsem si jí okoukala, a už tak zklamaná nejsem :-) No, jak vždycky říkám.. nedá se dát na první dojem :D ale stejně mě trochu mrzí, že jsou v něm jen produkty na pleť, určitě se to dalo udělat víc rozmanité..

      Vymazat
  5. Bio krabička krásy mě velice potěšila.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

    Kolektivní rozum - Obchodníci, kteří využívají eToro's CopyTrader™, mají o 60 % větší pravděpodobnost výhry

    Otevřené obchody na eToro: 227,651,647

    OdpovědětVymazat