pátek 24. ledna 2014

LADYBOX ~ LEDEN 2014

Možná jsem to tu už zmiňovala, možná ne - ale ke svým 20. narozeninám jsem dostala tříměsíční předplatné Ladyboxu. Jelikož mám narozeniny pár dní před Vánoci, předplatné mi naši logicky předplatili až od ledna (a hlavně i kvůli tomu, že prosincový box jsem si koupila už sama). Takže jsem byla už moc zvědavá, co v něm objevím. No, popravdě se musím přiznat, že mám trochu protichůdné pocity, na jednu stranu mě krabička potěšila, na druhou moc ne - takže se pojďte podívat na můj první názor na produkty.
Krabička sama o sobě mi málem vyrazila dech. Tenhle design je snad zatím úplně nejlepší - a této pochvaly by si měli teda extra vážit, jelikož modrá není zrovna barva, kterou bych extra vyhledávala. Ale vzhledově je ta krabička přímo bombastická. Vločky se nachází na víku krabičky - jak z rubové, tak lícové strany - no sami můžete vidět na prvním obrázku. Do tohoto stylu je laděný i úvodní dopis, který je v bílo modré kombinaci a v záhlaví mu dominuje také vločky - z obou stran. Bílé písmo na modré straně úvodního dopisu (na té straně s vypsanými produkty) je zase méně čitelné, ale dá se to. Celý vnitřek krabičky má pak také vločkový design a navíc je vyplněna bílými drťánky - takže sladěné je to opravdu na jedničku s dvěma hvězdičkami a dvakrát podtrženou :-)
První pohled do krabičky - miluju ten pocit, když člověk neví, co tam tedy všechno objeví a teď si prohlíží neznámé a doposud nevyzkoušené produkty, může se nad nimi radovat (nebo taky pěkně nadávat) a vyzkoušet si jak voní.. No,  první pohled do krabičky mě udivil. Nejvíce mě totiž zajímal produkt od Jelly Pong Pong - až do té doby, než jsem zjistila, jaký obsah malá krabička ukrývá.. No, to si ale povíme v souhrnném názoru na produkty - takže pojďme na to.

Dermacol Lift & Matt Day Cream - plné balení (50 ml), cena v obchodě: 199,-
Když se ke mě donesla nápověda, že se v krabičce objeví zmatňující a vyhlazující krém, byla jsem si jistá, že to určitě bude Dermacol. Měla jsem už tu čest vyzkoušet vzorečky a krém mi po vyzkoušení tedy dost vyhovoval - sama jsem přemýšlela nad koupí, ale jelikož mě vždycky trochu odradí, když je něco na vrásky (panebože, proč bych ve svých 20 letech měla používat produkty na vrásky??), tak jsem si to rozmyslela. No, ale teď když ho mám doma.. sice mám teda pořád nutkání ho dávat mamce :D Ale ne, nechám si ho..

Jelly Pong Pong tužka na oči 2v1 - plné balení, cena na oficiální stránce JPP: 10,50 Liber (tj. cca 351,-)
Dlouho očekávaný produkt, málem jsem z toho nemohla dospat, jelikož jsem si stránky JPP prohlížela a mnoho produktů se mi hrozně líbilo.. ale to je tak vždycky, když se člověk na něco těší, tak se to někde zásadně po**re (pardon, za ten výraz) - ale já prostě tužku na oči nepoužívám, stejně jako laky na nehty. No, co na to prostě víc říct, od kamarádky vím, že byly i další produkty od JPP - ona sama má make-up - což bych brala určitě radši než tužku na oči. Zásadně používám tekuté nebo gelové linky - tužku jako že fakt tužku jsem používala ještě za základce, když jsem si myslela, že černé zvýrazněné oko je totálně IN! No, tak co se dá dělat :) Vyzkouším ji a třeba mi nakonec padne do noty - nebudu nad ní zbytečně lámat ještě hůl. Ale, jinak abych se necítila špatně, že jenom kritizuju - to balení je moc pěkné.

Goldwell Dualsenses Rich Repair Shampoo - cestovní balení (100 ml), cena v obchodě: 195,- za 200 ml (tj. 78,- za 100 ml)
V krabičce jsem našla regenerační šampon určený pro suché a lámavé vlasy - takže to se mě osobně celkem hodí, navíc šampon příjemně voní. Doufám, že aspoň bude tedy dobrý, když se jedná o šampon pro kadeřníky :-)

Guenerve Balíček pro formování postavy - zkušební sada (3x20 ml), cena v obchodě: 990,- za 3x200ml (tj. 99,- za 3x20 ml)
Tohle mi celkem udělalo radost, jedná se o prohřívací gel, chladící gel a výživný a zpevňující tělový krém. Tak to určitě využiji :)

La Chaton Mladé oči Pleťová oční maska - plné balení, cena v obchodě: 13,-
Masku na oči jsem ještě nikdy nezkoušela, takže to bude premiéra. Jsem na to tedy zvědavá. Pokud nebude recenze, tak závěrečné hodnocení určitě najdete ve Spotřebováno :)

Bubbleology - VOUCHER na 50,-
Já jsem ten bubble tea teda ještě nikdy neměla, takže ho konečně půjdu ochutnat, akorát mě na téhle věci docela rozesmívá, proč prostě nedali celý ten čaj zadarmo? No..

BONUS: 3v1 kartáček na řasy a obočí, aplikátor Ladybox růžový - plné balení
Jako bonus milé, ale je fakt, že bez tohohle aplikátoru bych žít dokázala - mnohem větší radost by mi udělal zas nějaký štětec, jako byl v prosincovém vydání. Ale tak proč ne? :)
DÁREK K PŘEDPLATNÉMU
L´Occitane sprchový gel do koupele Fleur Chérie - balení 75 ml, cena v obchodě: 160,- (momentálně zlevněno na 115,-)
Tak tohle je určitě příjemný dáreček k předplatnému, já sprchové gely opravdu můžu - a kor když voní takhle nádherně, jako tento :) Moc milé.


Shrnutí: Jak jsem psala, některé produkty mi udělaly opravdu radost, některé zas tak moc ne - možná je teď celý tento článek takový spíš hanlivý, ale tak to určitě není - spíš mě opravdu zklamalo to Jelly Pong Pong, ale tak nikdy se nemůžete zavděčit každému, tak to beru já a věřím, že určitě vám ostatním třeba právě ta tužka udělala největší radost :) Cena boxu je celkem vysoká - 740,- (+ mohu přičíst 115,- za dárek k předplatnému + 50,- voucher na Bubble tea = 905,-)

15 komentářů:

  1. Já nevím, jsem ráda, že ta boxománie u mě skončila, tento box by se mi zavděčil pouze krabičkou a tužkou na oči. Ten vzhled je vážně úchvatný! Šampon od Goldwell už v boxu byl, sice jiná řada, ale i tak nerozumím věčnému opakování produktů. A ty věci na vrásky? Proč? Většina, co si boxy kupuje je ve věku 16-25 si myslím a to je prostě ještě brzy. Nebo když už tam chtějí cpát tyhle věci, tak ať jsou personalizované. Mám vypsané, že je mi 22? Ok, tak pošleme jiný krém...

    Dávám si teď měsíčně bokem právě ty 3 stovky, od září neobjednávám a docela se mi to vyplácí a kupuju si věci, co fakt chci, potřebuju a využiju.

    Nějak mě tohle už přestalo bavit. Koukám se ráda, ale už nechci sama kupovat. Možná až na trh dojde nějaký nový box, kde to bude celý líp vyřešený. Aneb zadám si že jsem světlá, nosím zelenou, fialovou a hnědou, mám ten a ten typ vlasů a přesně to mi dojde a ne že se zděsím z laku na nehty, který nenosím nebo mi příjde červený stín na oči. Achjo.

    Ehem, pardon. Jsem z toho taková rozvášněná! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas si ty krabičky neobjednávala předtím - a jinak je mám ráda, většinou bývá fakt hodně nadšená. Minulej box tam byl lak na nehty - OKAY - měli ho všichni, takže jsem to pochopila, jako že prostě nebylo na výběr, beru to, dalších milion holek se lakuje.. ale když u toho Jelly Pong Pong zjistím, že byly na výběr i jiný věci - a já mám v dotazníku, že TUŽKU NA OČI SPÍŠE NE - protože to nenosim a najdu to v boxu, tak to mě teda fakt dokáže docela dost rozladit :/

      Vymazat
    2. A ještě dodatek - v kosmetice vůbec nejsem vybíravá, napatlám na sebe hromadu věci, zkouším ráda nové - ale jen u dvou mám, že to nechci - U TUŽKY NA OČI, a U LAKŮ - tak proč se tím sakra neřídí.. jako já se na to Jelly Pong Pong těšila nejvíc a nakonec mě to fakt nejvíc vytočilo, hlavně po tom, co jsem zjistila, že támhle má kamarádka make-up a támhle holčina má řasenku.. a já tužku, kterou nenosím.

      Vymazat
    3. Mně je 42 a znám sakra hodně ženských od 30 výše, co si LB kupují ;) Takže já si myslím, že si ho nekupují jen mladé slečny. Sice by měli produkty personifikovat podle dotazníku, mně to většinou sedí, u mě na to asi koukaj :) Tentokrát mi sedly fakt všechny produkty. :)
      moje recenze zde: http://radkakaiserova.blogspot.cz/2014/01/ladybox-leden-2014.html

      Vymazat
    4. Radko, musím souhlasit. Podle facebooku vím, že Ladybox si kupují i starší než 20-25leté slečny. :)
      Mě se jinak krabička také líbí, akorát to první zklamání z tužky.. to mi teda dalo :D

      Vymazat
    5. To ti věřím, z tužky by mě taky trefil šlak, kor když jsem ji tam měla nedávno, mám jich už tolik a používám linky a ne tužky. Taky si občas ten dotazník kontroluju, protože během roku se moje potřeby mění :) Občas jsem si ho už upravovala. Ale nesedí to vždycky, občas jakoby na to nekoukali anebo mají málo zboží, tak to dají, jak můžou. Ale to pak ty výrobky někomu podaruju a je klid, ale stejně jsem radši, když si můžu všechny nechat :)))

      Vymazat
  2. Ufff, tak ako tak pozerám na obsah boxu, tak mi poriadne odľahlo... Po decembrovom boxe, ktorý ma vcelku sklamal, (bol môj prvý a posledný) som pri januárovom veľmi váhala. Podľa všetkých e-mailov tam totiž mali byť veci, ktoré som si chcela kupovať. Nakoniec som však odolala a neobjednala som si ho. A objednala som si radšej rôzne vzorky/plné balenia/cestovné balenia kórejskej kozmetiky. Čiže som si viac-menej za tie peniaze namixovala svoj vlastný boxík :-) A určite neľutujem.. Aj tento januárový boxík by ma poriadne sklamal a nie je tam snáď ani jedna vec, ktorú by som chcela/potrebovala vyskúšať...

    Blog Papi Lapi

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, tak mi se nejvíce líbí ten dárek k předplatnému :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, s tím jsem moc spokojená :) To vybrali moc pěkně.

      Vymazat
  4. Ja jsem zklamana, tolik pytlicku, jeden plny by byl pro me mnohem lepsi. Nejlepsi asi krem:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já už jsem konečně vyměnila tužku za řasenku, takže moje největší zklamání mě celkem opustilo.. aspoň že tak :)

      Vymazat
  5. Tak tento ladybox je velice pěkný :) škoda, že jsem si neobjednala. Použila bych všechno a krom tužky nepoužívám :D Ta krabička mě uchvátila :) Tentokrát zase nezklamaly :D


    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak už jde objednat únorový "valentýnský", hned jsem si ho objednala a moc se na něj těším :)

      Vymazat
  6. Mne bubbletea teda neskutočne chuti :3 je to celkom zaujimavé a chutné :)) a hlavne sladké čo ja teda môžeem :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to právě ještě nikdy neměla, takže jsem na to zvědavá :) Díky LB ochutnám aspoň :)

      Vymazat