sobota 23. listopadu 2013

BRANDNOOZ BOX (NĚMECKÁ VERZE) ~ ŘÍJEN & LISTOPAD 2013

(všechny fotky zvětšíte tím, že na ně kliknete)

Včera mě čekalo neskutečné překvapení, když mi přivezli ohromný balík. Vůbec jsem nečekala, že to bude Brandnoozbox. V ohromné krabici jsem našla dokonce dvě zelené krabičky - jedná se o německé verze Brandnoozboxu. Tak se pojďte podívat, co jsem v nich našla - a nebo se můžete podívat na video (opět natočené na webku, protože stále nemám jiný prostředek na natáčení)

Tak a teď už k ŘÍJNOVÉMU BOXU
Oba boxy už jsem rozbalila v pátek,když mi přišly, protože jsem byla hrozně zvědavá, ale venku už bylo šero, tudíž fotky jsou nafoceny dnes. Proto už je krabička i přeskládaná jinak, než jak přišla. Všechny skleněné produkty, které by se mohly rozbít, byly zabaleny v bublinkových fóliích a celá krabička byla vystlaná slámou, aby se věci neotloukly nebo jinak nepoškodily. Zabaleno to bylo opravdu profesionálně.

Říjnový box navíc obsahoval úvodní dopis (samozřejmě psaný v němčině) i s informacemi a běžnými cenami produktů. Dále jsem tam našla také dva magazíny, které obsahují recepty a podobné (ale opět je to samozřejmě psané v NJ). A teď už k produktům.

1. Erasco Kleine Mahlzeit (Malé jídlo) - cena 1,99€ (cca. 54,-)
2. LIVIO Natives Olivenöl Extra (Extra olivový olej) - cena 4,49€ (cca. 122,-)
3. Afri cola sugar free - cena 1,29€ (cca. 35,-)
4. Chiefs Milk shake - mléčný shake malina - cena 2,19€ (cca. 60,-)
5. Farmer´s Snack Schokolata Soft & Sweet (mix čokolády, oříšků a sušeného ovoce) - cena 2,29€ (cca. 62,-)
6. Müller´s Mühle Beluga Linsen (Beluga čočka) - cena 2,49€ (cca. 67,-)
7. Pulmoll Mixed Berry mit Acai (bonbony) - cena 1,29€ (cca 35,-)
8. THOMY Gratin Sauce für Lasagne (omáčka na lasagne) - cena 1,39€ (cca. 38,-)
*Ceny jsou počítány, že 1€ = 27 Kč

LISTOPADOVÝ BOX
V listopadovém boxu samozřejmě nechyběl úvodní dopis, ale místo magazínů jsem našla v tomto boxu časopis Laviva. 

1. Milka mini muffins - cena 3,79€ (cca. 102,-)
2. KLUTH Cranberries (sušené brusinky) - cena 2,09€ (cca. 56,-)
3. Diamant Profi-Backmehl (profi mouka na pečení) - cena 1,79€ (cca. 48,-)
4. Hans Freitag Likies (Likies sušenky) - cena 0,99€ (cca. 27,-)
5. Freixenet Mia Moscato - cena 2,49 (za 200ml) (cca. 67,-)
6. PICKERD Cake-Cream (krémová ozdoba na dorty) - cena 1,99€ (cca. 54,-)
7. Nevella Sucralose Tafelsüße (Sladidlo) - cena 2,79€ (cca. 75,-)
8. Lotus Karamellgebäck Creme Crunchy - cena 2,99€ (cca. 81,-)
9. PICKERD Drachen-Perlchen (Ozdoby na dorty - dračí perličky) - cena 1,79€ (cca. 48,-)
10. Sanella (Tuk na pečení - něco jako Hera) - cena 1,69€ (cca. 46,-)

Německé boxy mě velmi nadchly, a jsem moc ráda, že mohu tyto produkty vyzkoušet. Už brzy se tudíž můžete na mém blogu těšit na fotky, recepty a podobné :-)

9 komentářů:

  1. Jsou skvělý, mile mě překvapily. Takže jdu objednat český. Akorát si nejsem jistá, zda je to ta první možnost, nebo druhá. Nevíš?

    OdpovědětVymazat
  2. Ty kks uplně mi to všechno vyrazilo dech!!! Těším se mega na tvoje články o tom a recepty, honem už zkoušej :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je toho neskutečně moc co.. mě to taky vyrazilo dech, jsem čekala krabičku o něco větší než LB, ale zas takové krabice jsem nečekala a už vůbec né tolik suprových produktů :) Je to fakt nádhera.

      Vymazat
  3. jé, tak to si musím příští měsíc objednat! :)

    OdpovědětVymazat
  4. jé , tak to je super taky uvažuji si to objednat :) a super článek :))

    OdpovědětVymazat
  5. Dost dobrý. Já si ale s němčinou netykám, takže bych nejspíš ani netušila co že mi to přišlo. Jsou na výrobcích i popisky v češtině? :)

    www.thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat