pondělí 11. listopadu 2013

RECENZE ~ AVON BEZOPLACHOVÁ PÉČE S MAROCKÝM ARGANOVÝM OLEJEM

Dnes vám přináším recenzi na bezoplachovou péči s marockým arganovým olejem od Avonu. Musím říct, že už teď lituju, že jsem si nevzala olejíčky dva. Když jsem si ho objednávala, zrovna byl v katalogu ve slevě za 59,- Tato péče vypadá konzistenčně opravdu jako olejíček, ale nemusíte mít vůbec strach, nezmašťuje vlasy. Naopak, pokud si ho vetřete do vlasů vysušených ručníkem, tak vám krásně vlásky půjdou rozčesat, a už podle hmatu ucítíte, jak jsou hebké a jemné. Navíc velice příjemně voní. Upřímně nemohu moc hodnotit jestli pomáhá proti roztřepení, protože já už konečky roztřepené mám celkem dost (a je dosti logické, že roztřepený koneček už nic nezachrání - max nůžky). Balení je celkem malé, má jen 30 ml. Takže pokud máte dlouhé vlasy (já mám třeba delší než do půli zad), tak očekávejte, že balení rychle spotřebujete. Já olejíček používám po každém umytí vlasů, a už jsem čtvrtku spotřebovala (a to ho mám doma cca měsíc). Když to shrnu kolem a kolem, uděluji mu 4 kočky z 5, a budu doufat, že se zas brzy objeví v katalogu ve slevě :-)

6 komentářů:

  1. tiež som ho používala a bola som spokojná ;)

    eR.Ka.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám podobný olejíček akorát z oriflame a taky nepoznám jestli pomáhá :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tenhle olejíček jsem zatím nezkoušela, zní to ale dobře, tak pouvažuju. Díky za recenzi :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/11/rimmel-scandaleyes-lycra-flex-rasenka.html

    OdpovědětVymazat
  4. moj najoblubenejší. Používam ho už rok.

    OdpovědětVymazat
  5. jé taky jsme si ho tet objednala . Ale jak jsi psala ty konečky mám taky hrozné , takže na to potřebuji nůžky , jinak se těším až ho použiji .

    OdpovědětVymazat