pátek 30. srpna 2013

SPOTŘEBOVÁNO ~ SRPEN 2013

Měsíc zas uběhl jako voda, a já jsem si už teď jistá, že žádný produkt nestihnu během zítřka vypotřebovat, tak se mohu směle pustit do dalšího Spotřebováno. Tak copak tu máme tento měsíc?
1. DOVE OKURKOVÝ DEODORANT - tento deo sprej jste mohli vidět už v minulém spotřebováno. Bohužel už jsem dopotřebovala i tenhle druhý, ale jak na tento deodorant narazím někde ve slevě, ihned si koupím další. Za mě stokrát ano!
2. AVON NATURALS MELOUNOVÝ TĚLOVÝ SPREJ - já mám vůni melounu opravdu ráda, a tahle tělová vůně mi voněla moc hezky. No, pro změnu jsem si teď objednala liči a fialku, tak snad nebudu litovat.
3. ELSEVE INTENZIVNÍ PÉČE - no, trochu mě tenhle produkt rozesmívá, když si představím tu reklamu v TV, jak má JLo pevný cop, že by se za něj mohla pověsit kamkoliv - realita je trochu jiná, řekla bych, že tenhle produkt nemá vůbec žádný účinek. Já vám fakt nevím, ale s mými vlasy tohle nic nedělá. Jediným plusem je, že to aspoň docela příjemně voní. 
4. SCHAUMA BEZOPLACHOVÁ PÉČE - tenhle produkt používám moc ráda a určitě si do budoucna pořídím další. Mě osobně příjemně voní, nevidím po něm úplně nějaké brutální výsledky - ale po jeho použití jsou vlasy přeci jenom o trochu jemnější a lepší.
5. FA SPRCHOVÝ GEL - tohle "Fáčko" podle mě krásně vonělo a výborně pěnilo. Já jsem se s ním myla moc ráda. Na balení je uvedeno Body & Hair, tak jsem si s tím dokonce asi dvakrát myla hlavu, když mě došel šampon. Jako jo, pokud ho dostanu třeba k Vánocům, tak se zlobit nebudu :-)
6. ELITE PARIS BABY - tahle voňavka mi krásně voněla. Měla jsem asi dvě po sobě, ale samozřejmě vůně se musí zas prostřídat, takže si jí možná pořídím znova až časem.
7. MISS SPORTY PUMP UP ŘASENKA - tahle řasenka nebyla úplně špatná, daly se s ní udělat docela pěkné řasy, akorát se šíleně obtiskávala. Momentálně jsem nerozhodná, zda bych si jí pořídila znova nebo ne. Cenově je určitě přijatelná.
8. ESSENCE CHERRY BLOSSOM GIRL TVÁŘENKA - tuto tvářenku jsem používala moc ráda, líbilo se mi, že obsahovala dva tóny - jeden tmavší a jeden světlejší, takže když se tyto barvy spojily, tvořily opravdu přirozenou barvičku na tvář. Bohužel to byla limitovaná edice, takže si jí znova nepořídím.
9. ESSENCE PUDR - jo, a jo, tenhle pudr používám ráda a hned jak mi došel, tak jsem si pořídila stejný. Podle mě splňuje své poslání a je za dobré peníze, takže proč ne?

3 komentáře:

  1. parfémy Elite voní opravdu úžasně, hlavně tahle Paris ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Zkusím tu bezoplachovou péči od schaumy :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. děkuju, že jsi mě přivedla k tomu okurkovému deodorantu, ten je totiž opravdu suprový! :D a ten melounový sprej zbožňuju, má ho moje kamarádka a já teda myslím, že si z té edice nějaký co nejdřív pořídím ;) :D

    OdpovědětVymazat