sobota 17. srpna 2013

NEW IN ~ MARY KAY

V jednom z předešlých článků jsem se vám zmiňovala o tom, že k nám přijela mamčina sestra (moje milovaná teta), která s sebou přivezla i hromady kosmetiky Mary Kay, které se začala před nějakou dobou věnovat. Udělala nám různé procedury, jeden den nám udělala masku, další den peeling, další den saténové ruce - a to nepočítám, že mamku každý den ještě líčila. Chtěla si to na někom zkoušet, protože se v brzké době chystá na nějaký kurz líčení.
Moje milovaná tetička nás krom toho ještě obě obdarovala. Mamka dostala řasenku a krém na ruce (+ jí při odjezdu ještě nechala nějaký krém na obličej, ten tu ale nemám vyfocený). Já jsem dostala růžový lak na nehty a krásné pouzdro na nutnosti - jako jsou mobil, penízky, klíče a doklady. Nechala nám tu i vzorek, který vystačí na několik použití, takže ho můžeme použít obě dvě. Mary Kay jsem neměla možnost ještě vyzkoušet, až do nedávna. Takovou shodou okolností jsem jeden produkt od Mary Kay našla i v balíčku, který jsem vyhrála v Giveaway - a je to ta maska, kterou nám teta taky dělala! :-)

5 komentářů:

  1. doufám, že uděláš recenze :) Mary Kay je super kosmetika, mám od nich řasenku a plánuji vyzkoušet ještě něco :) jo a máš boží tetu! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Půjč si od mamči řasenku a udělej recenzi :P

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Super dárečky:)) a ten lak ma krásný odstín )

    Přijde se mrknout take ke me , budu rada :)

    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  4. No párkrát jsem tuto kosmetiku vyzkoušela a nechala se touto kosmetikou líčit na tablo. Nějak mě zatím neoslovila:(
    Caatherine

    OdpovědětVymazat